زمان : 11 Mehr 1401 - 09:26
شناسه : 175609
بازدید : 4294
آیین جشن عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزارشد همزمان با سراسر کشور آیین جشن عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزارشد آیین جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در مدارس بهاباد همراه با نواختن زنگ عاطفه ها باحضورمسئولان وفرمانداربه صورت نمادین ر دبستان شاهد شهید مدنی بهاباد برگزارشد آغاز گردید.

فرمانداربهاباد درآئین جشن عاطفه ها درسخنانی با تبریک ماه ربیع الاول وجشن عاطفه ها گفت: این جشن تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

علیرضا تیموری بیان داشت :  این برنامه با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار می شود زیرا یکی از ماموریت‌های کمیته امداد کمک به آموزش، تربیت و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت حمایت است.

فرمانداربهاباد خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها تقویت فرهنگ نوع‌دوستی، عطوفت و همدلی در راستای حمایت از نیازمندان را به همراه دارد و این جشن مشق مهربانی و تقسیم شادی‌ها، مبنایی برای نظام اسلامی و ولایتی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی انفاق، نوع‌دوستی و هم‌دلی از مهم‌ترین دلایل برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس است.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش بهاباد در سخنانی بر ترویج فرهنگ انفاق و کمک به دیگران تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست دانش‌آموزان نیازمند را فرموش نکنند .

حسن رزاقی بهابادی جشن عاطفه ها بهانه ای است برای اینکه یادبگیریم به دیگران کمک کنیم و با توجه به آیات قرآن اگر چیزی را که دوست دارید ببخشید، به مقام نیکوکاری می رسید.

وی افزود: جشن عاطفه ها دو اثر دارد، یک اثر آن برای خود ما می باشد که به یاد نیازمندان باشیم و اثر دیگر آن برای نیازمندان است که بدانند ما به فکر آن ها می باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بهاباد هم در این مراسم با تبریک حلول ماه ربیع وبازگشائی مارس  پیام مدیر کل کمیته امداد استان یزد را به مناسبت روز جشن عاطفه‌ها قرائت کرد.

در پایان این مراسم، دانش آموزان و مسئولان شهرستان هدایا و کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

انتهای پیام/