زمان : 29 Mehr 1401 - 19:43
شناسه : 176480
بازدید : 3415
واکنش فدراسیون فوتبال به حذف ایران از جام‌جهانی: تلاش این افراد به جایی نمی‌رسد واکنش فدراسیون فوتبال به حذف ایران از جام‌جهانی: تلاش این افراد به جایی نمی‌رسد نائب رئیس ‌اول فدراسیون فوتبال درباره حذف ایران از جام‌جهانی گفت: به این صحبت‌ها توجه‌ای نمی‌کنیم، تلاش این افراد نابخردانه است و به جایی نمی‌رسد.

یزدفردا "نائب رئیس ‌اول فدراسیون فوتبال درباره حذف ایران از جام‌جهانی گفت: به این صحبت‌ها توجه‌ای نمی‌کنیم، تلاش این افراد نابخردانه است و به جایی نمی‌رسد.

به گزارش یزدفردا ، نائب رئیس فدراسیون فوتبال تلاش برای حذف ایران از جام‌جهانی را بی نتیجه عنوان کرد و گفت: انگلیس و آمریکا کم آورده‌اند و حاشیه‌سازی می‌کنند.

مهدی محمدنبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به تشکیل کمپین حذف تیم ملی ایران از جام‌جهانی، پنجشنبه شب در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: در اساسنانه فیفا، کنفدراسیون‌ها و فدراسیون‌ها ذکر شده که ورود به مسائلی از این قبیل نه مشروعیت دارد و نه قانونی است.این نوع مباحث توسط افراد کوته فکر و فرصت طلب مطرح می‌شود.

نبی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی در اردوی اتریش نتایج خوبی گرفت، فکر می‌کنم تیم‌های همگروه ایران مانند انگلیس و آمریکا از لحاظ فنی کم آورده‌اند و به موضوعات دیگر رو آورده‌اند.

نائب رئیس ‌اول فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بر اساس اساسنامه ورود به این مسائل مجاز نیست و از نظر فیفا مردود است، تاکید کرد: به این صحبت‌ها توجه‌ای نمی‌کنیم، تلاش این افراد نابخردانه است و به جایی نمی‌رسد. اصولا ورزش میدان سلامت است، جام‌جهانی یک رویداد و جشنواره بزرگ بین‌المللی است که‌ملت‌های مختلف حضور دارند.

 

منبع: ایرنا