زمان : 05 Azar 1401 - 15:28
شناسه : 177045
بازدید : 3809
بسیج خواهران گسترده‌ترین تشکل مردمی بانوان عضو شورای اسلامی شهر یزد: بسیج خواهران گسترده‌ترین تشکل مردمی بانوان یزدفردا: عضو شورای اسلامی شهر یزد در نود و هشتمین جلسه علنی شورا که با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان برگزار شد گفت: بسیج خواهران، به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان از انقلاب اسلامی در مراحل مختلف وظایف خطیری را بر عهده داشته است.

به گزارش یزدفردازارع ادامه داد: این گروه انقلابی در عرصه های علمی و فرهنگی طلایه دار حرکت های شور آفرین در دفاع از اسلام بوده و در این زمینه تلاش میکند.

به گفته وی، بسیج بستری را فراهم کرده است تا هر فردی با هر استعداد و خلاقیت بتواند در آن حضور داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: بسیج خواهران پویا، قانونمند و فراگیر است و با قدرت ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان قدم برمیدارد و به عنوان نظامی منسجم از شاخص هایی نظیر تحکیم هویت دینی، ملی، انقلابی و ترویج فرهنگ فاطمی و پرچمداری نهضت زنان برخوردار است.

زارع افزود: احیای هویت زن مسلمان، بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده است که به عنوان اساسی ترین فعالیت ها در دستور کار بسیج خواهران قرار گرفته است و همین امر باعث شده است بسیج خواهران از همت والا و پایبند به ارزش های دینی و فضائل اخلاقی برخوردار باشد و به دنبال آن رسالت خود را به اثبات برساند‌.