زمان : 09 Azar 1401 - 16:02
شناسه : 177085
بازدید : 5135
زمین گیر شدن سارق میلیاردی طلا و جواهرات در بافق فرمانده انتظامی استان یزد: زمین گیر شدن سارق میلیاردی طلا و جواهرات در بافق یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سارق منزل با ۴۰ میلیارد ریال سرقت طلا و جواهرات در بافق خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در خصوص جزئیات دستگیری این سارق گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بافق پس از مطلع شدن از سرقت یک منزل، شناسایی و دستگیری سارق را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی، سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی او را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به ۱۲ فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل در شهر بافق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

این مقام ارشد پلیس از شهروندان خواست از نگهداری طلا، پول و زیورآلات در منزل خودداری کرده و منازل خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.