زمان : 13 Dey 1401 - 14:30
شناسه : 177482
بازدید : 3753
اکران مستند "پولیتزر" در یزد اکران مستند "پولیتزر" در یزد یزدفردا: مستند "پولیتزر" به تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اولین بار در حضور خانواده شهدا اکران می شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد‌؛ مستند "پولیتزر" 15 دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا، با حضور خانواده شهدا و مادران 28 شهید مظلوم واقعه غرب، در مجتمع فرهنگی کربلا، واقع در خیابان انقلاب، کوچه شهید پرنیان برای اولین بار اکران می شود.

این مستند با مضمون خون نامه 28 شهید نوجوان و جوان یزدی در واقعه محرم 62 شمسی در جبهه کردستان ایران، دردناک ترین واقعه رزمندگان یزدی را روایت می کند.

مستند "پولیتزر" پس از تحقیق، پژوهش و تصویر برداری به مدت 2 سال در استان های اصفهان، یزد، تهران و کردستان، به کارگردانی و نویسندگی مصطفی ملاحسینی و تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تهیه و تولید شده است.

گفتنی است این اثر به منظور آشنایی نسل جدید با مظلومیت و فداکاری شهدای یزدی جبهه غرب تهیه شده است که به زودی در شبکه های سیما نیز پخش می شود.