زمان : 16 Dey 1401 - 13:21
شناسه : 177504
بازدید : 3476
امستند "پولیتزر" در یزد اکران شد/ خون شهدا حقانیت انقلاب و اسلام است/ ساخت ۲۸ مستند از ۲۸ شهید یزدی واقعه غرب امستند "پولیتزر" در یزد اکران شد/ خون شهدا حقانیت انقلاب و اسلام است/ ساخت ۲۸ مستند از ۲۸ شهید یزدی واقعه غرب یزدفردا: مستند "پولیتزر" برای اولین بار در استان یزد با حضور مادران شهدا واقعه غرب اکران شد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ در حاشیه اکران مستند پولیتزر گفت: مستند "پولیتزر" باتلاش بی وقفه و همدلی تمامی عوامل پشت صحنه، اجرا، تصویر، تهیه، نویسندگی و... پس از ۵ سال تحقیق و پژوهش، تولید و به همت مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) اکران شد.

وی در ادامه به مسیر های پر خطر و سختی های عوامل اجرا در هنگام تولید این مستند اشاره کرد و افزود:" پولیتزر" در شرایط و موقعیت مکانی ناامن و در محدوده های پر خطر، توسط عوامل شجاع و صبور ضبط و تهیه شده است.

حجت الاسلام مجتبی صداقت در بخش دیگری از سخنانش شهدا را حقانیت انقلاب و اسلام دانست و گفت: خون شهدا و شهادت دردناک ۲۸ شهید یزدی در جبهه غرب نیز سندی محکم برای حقانیت اسلام وانقلاب است.

وی همچنین در ادامه از ساخت ۲۸ مستند ۲۵ دقیقه ای خبر داد و گفت: در تلاشیم با مساعدت، همکاری و حمایت نهاد ها و سازمان های متولی، مستند زندگی نامه ۲۸ شهید یزدی واقعه غرب را به صورت جداگانه تهیه و به تصویر بکشانیم.

حجت الاسلام صداقت اظهار داشت: مستند "پولیتزر" به نویسندگی و کارگردانی مصطفی ملاحسینی و تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، خون نامه دردناک ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی واقعه محرم سال ۶۲ شمسی در جبهه غرب را به‌مدت "۶۷ دقیقه" روایت می کند.

این مستند برای اولین بار در استان یزد با حضور ماداران و خانواده شهدای واقعه غرب، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولان استانی اکران شد.

در پایان و حاشیه اکران نیز از مادران ۲۸ شهید واقعه کردستان و عوامل تهیه مستند ، تقدیر شد.