زمان : 23 Dey 1401 - 19:33
شناسه : 177656
بازدید : 5124
استخر کارگران اردکان افتتاح شد استخر کارگران اردکان افتتاح شد یزدفردا: استخر مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران اردکان با حضور وزیر آموزش و پرورش مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش یزدفردا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: در سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد در آذرماه سال گذشته، مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر سرپوشیده کارگران شهرستان اردکان، سالن ورزشی شماره یک شهرستان یزد و مجموعه ورزشی کارگران شهرستان ابرکوه به این اداره کل اختصاص یافت که تاکنون مبلغ ۱۷۸ میلیارد ریال برای طرح‌های مذکور تخصیص یافته است.

محمدرضا فلاحتی افزود: عملیات ساخت این طرح از سال ۱۳۸۹ آغاز شد. طرح با زیربنای هزار و ۹۰۰ مترمربع دارای امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاپ، سونای خشک و بخار، جکوزی گرم و سرد، استخر کودکان و استخر بزرگسالان است.

وی تصریح کرد: روند تکمیل این طرح با وجود گذشت بیش از ۱۱ سال از آغاز عملیات عمرانی آن، در دولت سیزدهم با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به یزد در آذرماه سال قبل، سرعت مضاعف گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این طرح با جذب و هزینه کرد مبلغ ۴۱ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۰ و تخصیص مبلغ ۳۴ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۱ از محل تسهیلات سفر، همچنین جذب و هزینه کرد مبلغ ۴۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات ماده ۵۶ در دولت سیزدهم، آماده بهره برداری شد.

فلاحتی اظهار داشت: تاکنون به این طرح بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال تخصیص یافته که مبلغ ۱۲۳ میلیارد آن در دولت سیزدهم صورت گرفته و این استخر با ظرفیت ۱۵۰ نفر در هر سانس پذیرای کارگران و مردم شریف اردکان و شهرستان‌های همجوار خواهد بود.