زمان : 20 Ordibehesht 1402 - 13:41
شناسه : 178292
بازدید : 4640
پپیکر پدر شهید محمدرحمانی دهنودشت درروستای دهنودشت بهاباد تشییع شد باحضورمسئولین واقشار مختلف مردم پپیکر پدر شهید محمدرحمانی دهنودشت درروستای دهنودشت بهاباد تشییع شد مراسم تشییع جنازه مرحوم حاج علی رحمانی پدرشهید محمدرحمانی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده شهدادرگلزارشهدای احمد آباد بهاباد برگزارشد وپیکر این مرحوم پس از اقامه نماز درجوارفرزند شهیدش به خاک سپرده شد

«حاج علی رحمانی » پدر شهید معظم «محمدرحمانی دهنودشتی  از شهدای شهرستان بهاباد پس از سال‌ها صبر و بردباری به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمد رحمانی دهنو دشت فوق دیپلم مكانیك  فرزند علی در سال 1339 در روستای دهنو دشت بهاباد زاده شد.

 دوره ابتدایی و راهنمایی را در بهاباد سپری كرد آن‌گاه به هنرستان فنی شهید رجائی یزد رفت و در رشته اتومكانیك موفق به اخذ دیپلم شد.

پس از آن وارد آموزشكده فنی شهید صدوقی گردید و در 15 بهمن 1358 مدرك فوق دیپلم رشته مكانیك را دریافت كرد.

وی در ایام پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت ‌های سیاسی خود را با شعار نویسی ، پخش اعلامیه و شركت در تظاهرات آغاز كرد.

پس از شروع جنگ تحمیلی نیز به عنوان جهادگر روانه جبهه‌های نبرد شد. و سرانجام در تاریخ 1361/11/21 در عملیات والفجر مقدماتی كه در فكه واقع گردید به مقام شهادت نائل آمد.

پیكر مطهرش بعد از دوازده سال در 1373/1/15 به دست گروه تفحص كشف و پس از انتقال به زادگاهش و تشییعی با شكوه در 1373/3/23 همزمان با ایام دهه اول محرم به خاك سپرده شد.

حاج علی رحمانی پدر شهید محمدرحمانی درسن 85 سالگی براثر کهولت سن وبیمار ی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست

مراسم تشییع جنازه مرحوم حاج علی رحمانی  پدرشهید محمدرحمانی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده شهدادرگلزارشهدای احمد آباد بهاباد برگزارشد وپیکر این مرحوم پس از اقامه نماز درجوارفرزند شهیدش به خاک سپرده شد

انتهای پیام/