زمان : 07 Tir 1405 - 20:05
شناسه : 222648
بازدید : 402
امنیت از مولفه‌های مثبت در مسیر توسعه و سرمایه‌گذاری استان است/ دستگاه قضایی نقش تاثیرگذاری در روند توسعه استان دارد استاندار کرمان: امنیت از مولفه‌های مثبت در مسیر توسعه و سرمایه‌گذاری استان است/ دستگاه قضایی نقش تاثیرگذاری در روند توسعه استان دارد یزدفردا؛ دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان صبح یکشنبه ۷ تیرماه با همراهی معاونان، مدیرکل حوزه و مدیرکل روابط عمومی استانداری به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس کل و معاونان دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی از تلاش‌ دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، قضائی و نظارتی در راستای تامین امنیت، برقراری و نظم و عدالت و نقش تاثیرگذار در روند توسعه استان قدردانی کرد و گفت: بخشی از آرامش و امنیت امروز کرمان، مرهون همکاری و تلاشی است که از طرف دستگاه قضا در حال انجام است. 

 طالبی، امنیت را از مولفه‌های مثبت در مسیر توسعه و سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد و ادامه داد: کرمان، مسیر توسعه و جذب سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کند و مولفه امنیت در این مسیر امری بسیار مهم است. 

 وی افزود: تعامل و هماهنگی مطلوب میان مسئولان در سطوح استانی، شهرستانی و حتی بخش‌ها، موجب ایجاد رضایت نسبی از عملکرد دستگاه قضایی در پیگیری و تحقق اولویت‌های استان شده است

 طالبی همچنین به نقش دادگستری در تسهیل مسیر خدمت به مردم، مبارزه و برخورد با فساد، تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر پیشگیری از رواج فساد اشاره داشت و گفت: در تسهیل کار مردم در رابطه با دادخواست‌هایی که به دستگاه قضائی دارند، روند بسیار خوبی را شاهد هستیم. 

 مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: اتفاق خوب استان توجه دستگاه قضا به اولویت‌های استان است و اثر آن را در بازدیدهای دادگستری از شهرستان‌ها، واحدهای تولیدی، معادن و صنایع استان و طرح‌های اولویت‌دار و پیشران‌های اقتصادی دیدیم. 

 استاندار کرمان ابراز امیدواری کرد که با تداوم همدلی و همکاری میان دولت و دستگاه قضایی، تعاملات دوجانبه در راستای تأمین منافع مردم بیش از پیش تقویت و استان بهترین سطح از ارتباط و هماهنگی میان این دو مجموعه را تجربه کند