زمان : 07 Ordibehesht 1389 - 22:42
شناسه : 22760
بازدید : 5741
دیدار اعضای شورای دانش آموزی آموزشگاه دخترانه توحید با فرماندار بافق دیدار اعضای شورای دانش آموزی آموزشگاه دخترانه توحید با فرماندار بافق

دیدار اعضای شورای دانش آموزی آموزشگاه دخترانه توحید با فرماندار بافق


یزدفردا :عسکری خبرنگاریزدفردا :اعضای شورای دانش آموزی مدرسه راهنمایی توحید به همراه مدیر و معاون پرورشی این آموزشگاه با فرمانداربافق دیدار کردند.
 فرماندار بافق در این دیدار در خصوص نقش شورای دانش آموزی گفت : تسهيل در حسن اجراي برنامه‌هاي تربيتي از طريق واگذاري مسئوليت به دانش‌آموزان، بسترسازي براي ابراز نيازها و استعدادهاي دانش‌آموزان، ايجاد فضاي مناسب به منظور تمرين و يادگيري مهارت‌هاي اجتماعي براي ورود به جامعه از مهمترین اهداف تشکيل شوراهاي دانش‌آموزي است.
"ذبیح ا...خواجه ای" خاطر نشان کرد: اعضاي شورای دانش آموزی بايد داراي شرايطي نظير رعايت اخلاق، برخورداري از حسن شهرت و مقبوليت، برخورداري از وضعيت علمي متوسط و بالا باشند .
فرماندار بافق افزود: شأن شورا در مديريت و سازماندهي کلان فعاليت‌هاي دانش‌آموزي است که بايد اعضاي آن حتي‌المقدور از پرداختن به امور جزيي و اجرايي پرهيز کنند لازم بذکر است در پایان این دیدار اعضای شورای دانش آموزی از سایر واحدهای فرمانداری بافق دیدن کرده و با وظایف کارمندان این اداره آشنا شدند .

یزدفردا