زمان : 10 Ordibehesht 1389 - 00:19
شناسه : 22815
بازدید : 2790
تا پایان سال جاری روستاهای بالای 50 خانوار استان طرح هادی می گیرند تا پایان سال جاری روستاهای بالای 50 خانوار استان طرح هادی می گیرند

تا پایان سال جاری روستاهای بالای 50 خانوار استان طرح هادی می گیرند

یزدفردا:مدیرکل امور روستائی استانداری یزد گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری، تمام روستاهای بالای 50 خانوار دارای طرح هادی شوند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمدحسین امامی" در نشست فرمانداران و بخشداران استان با اشاره به تشکیل تعاونیهای مختلف در روستاها، اظهار داشت: سیاستها و جهت گیریها، به سوی تشکیل تعاونیهای فراگیر رفته است.
وی افزود: تجمیع تعاونیها در قالب تعاونی فراگیر بخش، منجر به افزایش توان مالی و در نهایت ورود به سرمایه گزاری کلان در سطح منطقه می شود.
مدیرکل تعاون استان یزد نیز در این نشست گفت: بر اساس قانون سیاستهای کلی اصل 44 سهم بخش تعاونی تا پایان 1393 باید به 25درصد افزایش یابد.
"امرالله فلاح زاده" افزود: بنیان تعاونیهای فراگیر ملی که 70درصد سرمایه گزاران آن از سه دهک پائین جامعه هستند، بر فقر زدائی نهاده شده است.
در این نشست فرمانداران و بخشداران استان، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخته،پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا