زمان : 13 Ordibehesht 1389 - 23:35
شناسه : 22908
بازدید : 6414
به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد؛نشست كارگروه دفاتر پیشخوان دولت به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد؛نشست كارگروه دفاتر پیشخوان دولت

به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد؛نشست كارگروه دفاتر پیشخوان دولت


یزدفردا "نشست كارگروه دفاتر پیشخوان دولت به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و با حضور اعضای این كارگروه در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرسعیدی " با اشاره به بررسی طرح واگذاری ارائه خدمات دستگاه های دولتی به مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت گفت: دستگاه هایی چون آب و فاضلاب، گاز، برق و... علاوه بر ارائه خدمات از طریق دفاتر خدماتی خود باید در نزدیكترین مكان محل سكونت مردم در شهرها و روستاها از طریق دفاتر پیش خوان دولت به ارائه خدمات بپردازند.
معاون استاندار با تشریح طرح پیش بینی شده در دولت افزود: دستگاه های مختلف باید خدماتشان را از طریق دفاتری شبیه به پلیس+ 10 ارائه دهند تا مردم در راستای دریافت خدمات مربوطه الزامی برای مراجعه به مركز خاصی نداشته نباشند.
میرسعیدی صرفه جویی در مصرف انرژی، زمان و كاهش ترافیك شهری را از جمله پیامدهای مثبت اجرایی شدن این طرح برشمرد و افزود: همان طور كه فرهنگ استفاده از دفاتر ارتباطات برای انجام امور بانكی و مخابراتی در بین مردم جا افتاده است لازمه اجرایی شدن طرح مذكور فرهنگ سازی استفاده از این خدمات می باشد.
وی گفت: در جمع بندی جلسات كمیته فنی مصوب شد خدمات اداره كل ثبت احوال در 4 مركز از دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر ارائه گردد.
معاون امور عمرانی استاندار ایجاد راهكار برای بستر سازی مناسب و آموزش های جامع نیروهای انسانی مشغول به كار در دفاتر پیشخوان دولت را موجب افزایش كارآیی و فراگیر شدن این دفاتر ارزیابی كرد.
وی مهم ترین مطلب برای فرهنگ سازی در خصوص استفاده صحیح و همه جانبه از سیستم دفاتر پیشخوان دولت را، دقت و سرعت لازم همراه با حمایت مردم دانست.


یزدفردا