زمان : 19 Ordibehesht 1389 - 19:22
شناسه : 23030
بازدید : 3455
مراسم تجلیل از معلمان هنرستان های ارشاد استان یزد برگزار شد مراسم تجلیل از معلمان هنرستان های ارشاد استان یزد برگزار شد

مراسم تجلیل از معلمان هنرستان های ارشاد استان یزد برگزار شد

یزدفردا:مراسم تجلیل از معلمان و هنرآموزان 5 هنرستان هنرهای زیبای استان یزد با حضور محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ، باغستانی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولین استان در تالار فر هنگ یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم از 145 معلم و هنرآموز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
محمود عالیشوندی در این مراسم با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات باید از جریان های فرهنگی و هنری به نحو مطلوب استفاده نماییم اظهار داشت وظیفه معلمان و هنرآموزان رشته هنر در این عصر بسیار خطیر است.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت : متاسفانه از ابزارهای فرهنگی و هنری که در اختیار داریم به خوبی استفاده نمی شود.
وی در ادامه به انتقاد از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور پرداخت و افزود : شبکه های فارسی زبان خارج از کشور جوانان این مرز و بوم را مورد هدف و تهاجم قرار داده اند.
عالیشوندی با بیان اینکه هدف این شبکه ها سست نمودن اعتقادات مردم ایران اسلامی است اظهار داشت برنامه سازی و اجرای جریان های تاثیر گذار فرهنگی و هنری بهترین راه مقابله با این تهاجم هاست .
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت: هالیوود سالانه 800 فیلم می سازد که از این تعداد 5 فیلم آن در حد بسیار خوب است که متاسفانه همین 5 فیلم برای تمسخر و هدف قراردادن کشورهای با قدرت در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.
در این مراسم همچنین باغستانی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن ارائه گزارشی از ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان یزد به نقش و وظیفه مهم معلمان اشاره کرد.


یزدفردا