زمان : 10 Khordad 1389 - 22:54
شناسه : 23451
بازدید : 7421
در دیدار مدیرکل کتابخانه های استان با حسین مسرت مطرح شد :ایجاد اولین كنابخانه كودك در استان با نام مرحوم آذر یزدی در دیدار مدیرکل کتابخانه های استان با حسین مسرت مطرح شد :ایجاد اولین كنابخانه كودك در استان با نام مرحوم آذر یزدی

راه اندازی اتاق مشاور كتابدار در كتابخانه های عمومی استان

یزدفردا "مدیر كل كتابخانه های عمومی در دیدار با حسین مسرت ، محقق ، پژوهشگر و مسئول بخش مرجع و اطلاع رسانی كتابخانه مرحوم وزیری خواستار تعامل بیشتر نامبرده با اداره كل كتابخانه های عمومی استان گردید .
مهندس علائی از تشكیل مجمعی با حضور جمعی از فرهیختگان و اساتید مجرب و متخصص رشته كتابداری برای ارائه راهكار های عملیاتی هم در زمینه اعتلای كتابخانه های عمومی و هم در بحث اتاق مشاوره برای اطلاع رسانی به مخاطبین در آینده نزدیك خبر داد .
وی در بازدید از بخش مرجع و مركز اطلاع رسانی كتابخانه مرحوم وزیری با حسین مسرت ، محقق ، پژوهشگر و مسئول بخش مرجع و اطلاع رسانی كتابخانه مرحوم وزیری دیدار نمود
به گزارش روابط عمومی اداره كل كتابخانه های عمومی استان در این دیدار كه انتظاری و موسوی مدیر و معاون كتابخانه نیز حضور داشتند علائی گزارشی از برنامه ها و اقدامات فوق برنامه اداره كل كتابخانه های عمومی استان را در راستای اعتلای فرهنگ مطالعه مفید و جذب بیشتر مخاطب از جمله " جمع آوری كتب نویسندگان یزدی ، ایجاد اولین كنابخانه كودك در استان با نام مرحوم آذر یزدی ، طرح هاتف كتاب ، برگزاری مسابقات كتابخوانی و سیر های مطالعاتی و ...... " ارائه نمود و اظهار داشت : زمانی این برنامه ها به هدف خواهد نشست كه كتابداران نیز بتوانند در چرخه اطلاع رسانی به مخاطب و برآورده ساختن نیازهای وی همگام شوند .
 وی از مسرت خواست برنامه های خود را به ویژه در خصوص نحوه جمع آوری آثار نویسندگان یزدی به عنوان فردی كه در این زمینه فعالیت دارد ارائه نماید .
حسین مسرت نیز وجود كتابداران خبره و مسئولیت پذیر را باعث رونق و شادابی كتابخانه ها دانست و گفت : بهتر است كتابداران ما از كتاب آر به كتابدار متخصص مبدل گردند . وی آموزشهای تخصصی كتابداری به صورت دوره ای را بهترین راهكار دانست و برای همكاری با اداره كل كتابخانه های عمومی استان قول مساعد داد .

یزدفردا