زمان : 23 Mordad 1389 - 02:30
شناسه : 24986
بازدید : 6366
اعتراف سارقان به بيش از 43 فقره سرقت در یزد اعتراف سارقان به بيش از 43 فقره سرقت در یزد

اعتراف سارقان به بيش از 43 فقره سرقت در یزد

یزدفردا – 9 نفر سارق كه بیش از 43 فقره سرقت انجام داده بودند توسط مأموران كلانتریهای شهرستان یزد دستگیر شدند.

به گزارش یزدفردا، سرهنگ محمدرضا طالب پور فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: مأموران كلانتری 11 چمران مطلع شدند ، فردی در انبار ضایعاتی خود واقع در چهارراه كشتارگاه اقدام به خرید و فروش و نگهداری سیم و كابلهای مسروقه می كند .


سرهنگ طالب پور تصریح كرد: در این رابطه تحقیقات لازم انجام و با گشت زنی های نامحسوس مشخص شد، وی به همراه دو نفر از شاگردان خود كه افاغنه بودند اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می كنند.


مأموران پس از اخذ حكم بازرسی از مقام قضائی به محل (انبار) مراجعه و 3 نفر متهم را دستگیر كردند.


در بازرسی از كارگاه 350 كیلوگرم سیم مسی ، 150 كیلوگرم سیم الومینیومی متعلق به شركت برق ، 1000 پلاك درب قوطی آلومینیوم متعلق به اداره مخابرات و 15 عدد فلكه شیر آب نو كشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: مأموران كلانتری 11همچنین با اطلاع از سرقت 10 میلیون ریالی و سرقت یكسری اموال ازمغازه ای اقدامات پلیسی را انجام و با توجه به سرنخهای بدست آمده متوجه شدند ، سرقت داخلی می باشد .


وی افزود: تحقیقات بیشتر در این خصوص انجام شد تا اینكه مأموران به شاگرد مغازه بنام فرهاد مشكوك و او را تحت نظر قرار دادند.


محل متهم نیز مشخص و مأموران با توجه به سرنخ های بدست آمده به سارق بودن او پی بردند و در یك عملیات غافلگیرانه نامبرده را در خیابان كاشانی دستگیر كردند.


در بازجویی بعمل آمده وی به 28 فقره سرقت از این واحد صنفی اعتراف كرد كه در این راستا پرونده تشكیل و تحویل مرجع قضائی شد.


این مقام مسوول خاطرنشان كرد: مأموران گشت كلانتری 14 ابوذر نیز حین گشت زنی در بلوار امیركبیر و در پی اطلاع از اینكه مغازه ای مورد دستبرد قرار گرفته سریع به محل مراجعه كردند و اقدام به دستگیری سارق بهویت وحید 26 ساله نمودند.


در بازرسی از موتورسیكلت وی اموالی از قبیل 3 عد كارت سوخت ، دو عدد گواهینامه ، یك قبضه اسلحه بادی و مبلغ 11 میلیون و 50 هزار ریال وجه نقد كه بصوت ماهرانه در داخل خورجین و البسه وی جاسازی شده بود كشف شد.


در بازجویی بعمل آمده متهم به 7 فقره سرقت وسایل داخل خودرو و اماكن ورزشی نیز اعتراف كرد.


وی ادامه داد: مأموران كلانتری 14 همچنین در پی اعلام چند مورد سرقت داخل خودرو اقدامات لازم را انجام دادند و متوجه شدند سارق با اهرم كردن شئی آهنی اقدام به باز كردن درب خودرو و سرقت می كند .


با اقدامات پلیسی در عملیاتی غافلگیرانه سارق بنام محسن 29 ساله ساكن تهران شناسایی و دستگیر شد.


در بازجویی بعمل آمده نامبرده به 8 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد و مقدار زیادی از اموال از جمله كارتهای سوخت خودرو ، عابر بانك ، كارت ملی ، شناسنامه ، لوازم صوتی، موبایل و لوازم جانبی كشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان گفت:مأموران كلانتری 13 شهید رجایی یزد نیز در یك عملیات پلیسی سه نفر سارق را دستگیر و 7 دستگاه موتورسیكلت مسروقه را كشف كردند.

 

یزدفردا