زمان : 18 Aban 1389 - 23:07
شناسه : 27465
بازدید : 4556
خسارت حادثه دیدگان نمایشگاه بین المللی یزد 48 ساعته توسط بیمه نوین پرداخت شد خسارت حادثه دیدگان نمایشگاه بین المللی یزد 48 ساعته توسط بیمه نوین پرداخت شد

خسارت حادثه دیدگان نمایشگاه بین المللی یزد 48 ساعته توسط بیمه نوین پرداخت شد

یزد اعظم السادات میرجلیلی خبرنگاریزدفردا  "رئیس شعبه بیمه نوین استان یزد گفت : بیمه نوین از سال 1385 در کشور رسما آغاز به کار نموده و در استان یزد نیز از شهریور ماه 87 افتتاح شد و از خردادماه سال جاری نیز اینجانب به عنوان رییس شعبه در خدمت شهروندان دارالعباده و دارالعلم یزد هستم .
سید علیرضا حسینی عز آبادی افزود : در حال حاضر 21 نمایندگی فعال در شهر یزد وجود دارد و شاخصه بیمه نوین نسبت به بیمه های خصوصی دیگر سرعت بخشیدن به کارها و سرعت در پرداخت خسارت و خدمات به بیمه گذاران می باشد و بیمه نوین اولین و تنها شرکت بیمه ای است که دارنده گوهینامه رعایت حقوق مصرف کننده در صنعت بیمه کشور می باشد .
وی ادامه داد : شعار تبلیغاتی بیمه نوین ، آرامش احساس زیبایی است که باید آن را تجربه کرد می باشد و بیمه نوین همواره به شعارش متکی بوده و هست و در همین مسیر نیز به پیش می رود .
حسینی عز آبادی اظهار داشت : تنها چیزی که در بین شرکت های خصوصی خدمات بیمه نوین را متمایز کرده است ، ارائه خدمات پس از فروش عالی به بیمه گذاران است که این شرکت را به مردم شناسانده است .
رئیس شعبه بیمه نوین استان یزد گفت : در مدت پنج ماهی که اینجانب افتخار خدمتگذاری به مردم شریف استان یزد را دارم خوشبختانه حتی یک بیمه گذار ناراضی نداشتیم و همواره مینای کار ما جلب اعتماد و نظر و رضایت بیمه گذاران بوده و هست و به همین دلیل خوشبختانه توانستیم نتیجه بگیریم و همان اشخاصی که خسارت دریافت می کنند باز از بیمه نوین بیمه نامه خریداری می نمایند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : نمایشگاه بین المللی استان یزد از تاریخ 13 آبان ماه سال جاری تحت بیمه نوین قرار گرفت و بیمه نامه آتش سوزی , صاعقه و حوادث طبیعی مورد توافق قرار گرفت و با مبلغ سرمایه حدود 1 میلیارد تومان این بیمه نامه صادر شد . متاسفانه در 14 آبان ماه 89 روز جمعه ساعت 3 بعدازظهر آتش سوزی رخ داد که علت حادثه طبق گزارش آتش نشانی اتصال برق در یکی از غرفه ها اعلام شده که به همین دلیل نمایشگاه دچار حریق شده و بقیه غرفه ها نیز سرایت می کند .
حسینی عز آبادی افزود : میزان برآورد خسارت اولیه حدود 3 میلیارد ریال بود و بعد از جلسه ای که گرفته شد و استقرار کارشناسان بیمه نوین در همان محل نمایشگاه انجام شد ، از فردای روز حادثه ما شروع به پرداخت خسارت کردیم و کل زیان دیدگان 83 شرکت بودند طی 83 غرفه که کل خسارتهای وارده به اجناس از 10 تا 100 درصد بدون هیچ نارضایتی از طرف غرفه داران پرداخت شده است .
وی ادامه داد : مبلغ بیمه نامه 230 هزارتومان بود و تا کنون مبلغ 298 میلیون تومان پرداختی ما بوده که همه غرفه ها برآورد خسارت شده و تا امروز صبح به غیر از 17 نفر که خودشان مراجعه نکردند، خسارت همه بیمه گذاران غرفه دار نمایشگاه بین المللی یزد پرداخت شده است .
رئیس شعبه بیمه نوین استان یزد در پایان گفت : یکی از دلایل سرعت عمل پرداخت خسارت به غرفه داران نمایشگاه بین المللی استان یزد ، درایت مدیرعامل بیمه نوین بود که از همان روز نخست حادثه دستور اکید صادر نمود خسارت کل زیان دیدگان باید کمتر از 48 ساعت پرداخت شود و خود مدیر عامل نیز همه اقدامات انجام شده را مدیریت کرد تا کل خسارت و زیان پرداخت شود همچنین جرگوئی سرپرست بیمه نوین منطقه 7 کشور نیز شخصا در صحنه حضور پیدا کرد و پرداخت خسارت را نظارت و مدیریت نمود و این بهترین کمکی بود که بیمه نوین به حادثه دیدگان و زیان دیدگان نمایشگاه بین المللی استان یزد شد و نمایندگان بیمه نوین و نماینده مدیرعامل این شرکت بیمه از ساعات اولیه در کنار بیمه گذاران حادثه دیده بودند .

یزدفردا