زمان : 11 Mordad 1390 - 18:03
شناسه : 37082
بازدید : 2828
پیام تسلیت رییس دانشگاه یزد به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام کاظمی پیام تسلیت رییس دانشگاه یزد به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام کاظمی

پیام تسلیت رییس دانشگاه یزد به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام کاظمی

یزدفردا :دکتر میبدی رییس دانشگاه یزد در پیام تسلیت خود آورده است : اين جانب اين مصيبت اندوهبار را به حوزه هاي علميه، مردم شريف و جامعه دانشگاهی استان یزد، خانواده معظم ايشان و همکاران آن بزرگوار در دانشگاه یزدتسليت عرض مي نمايم و براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

متن پیام رییس دانشگاه یزد بدین شرح است:


انالله و انا الیه راجعون


درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود کاظمی عضو هیات علمی پیشکسوت گروه معارف اسلامی و عضو شورای فرهنگی دانشگاه یزد موجب تأثر و تألم گرديد.


اين روحاني عالي قدر عمر شريف خود را در خدمت اسلام و مبارزه عليه رژيم ستم شاهي، برپايي نظام مقدس جمهوري اسلامي و حراست از ارزشهای والای اسلام و انقلاب سپري نمود. ايشان در دوران حضور در دانشگاه یزد در مسیر تزکیه، تهذیب و تعلیم دانشجویان و دانش پژوهان تشنه معرفت و ارزشهای والای دینی اهتمام ویژه ای داشت که ثمرات ارزشمند این تلاش مقدس علاوه بر برخورداری از پاداش الهی، یاد و خاطره آن اندیشمند فرزانه را در لوح ضمیر دانشجویان و دانشگاهیان این دانشگاه جاودانه ساخت.


اين جانب اين مصيبت اندوهبار را به حوزه هاي علميه، مردم شريف و جامعه دانشگاهی استان یزد، خانواده معظم ايشان و همکاران آن بزرگوار در دانشگاه یزدتسليت عرض مي نمايم و براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


روحش شاد و یادش گرامی باد


سید علی محمد میبدی


رییس دانشگاه یزد