زمان : 23 Azar 1385 - 22:52
شناسه : 3877
بازدید : 3458
پیام آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان پیام آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان
پیام آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان
ایسکانیوز ـ آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از مراجع عظام تقلید از مردم ایران خواستند در انتخابات 24 آذر با بصیرت و دقت شرکت کنند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز، ایشان در پیام خود آورده اند:
خداوند متعال را شکرگزاریم که انقلاب اسلامی ایران – که گوشه ای از عنایات خاص او است – امروزه اقتدار و ثبات بیشتری دارد و به برکت نهضت عظیم نظام مقدس ولایت فقیه که تنها راه اجرای احکام اسلامی در عصر غیبت ولی عصر (عج) است شکل گرفت.
تجربه های فراوان بیست و هفت ساله گذشته بر همگان آشکار ساخت که در بحران شدید و حوادث عظیم و در برابر توطئه های مرموز استکبار فقط با این نظام است که می توان ایستاد.
آیت الله فاضل لنکرانی در ادامه آورده اند: در نظام ولایت فقیه جامع الشرایط است که فعلیت همه استعدادها و اعطای حقوق همه اشخاص و گروه ها تحقق می یابد و امروز با افتخار می گوییم که این نظام بهترین و مطمئن ترین شکل حضور مردم است و همین امر نظام های دروغین دموکراسی را سست و مشت آنان را باز نموده است.
مجلس خبرگان بدون تردید اساسی ترین نهاد این نظام است و هرچه این مجلس از افراد واجد شرایط و فقهای متعهد و شجاع برخوردار باشد قوت و استمرار نظام افزون خواهد بود.
ایشان ادامه دادند: اینجانب فکر می کردم که بعد از گذشت ده ها سال از پیروزی انقلاب و حضور چشمگیر مردم در صحنه های مختلف انتخابات، دیگر نیازی به تذکر مجدد در این امر نباشد لیکن وجود خناسان و مغرضان و توطئه های جدید دشمنان، ایجاب کرد که مجددا در این رابطه به مردم عزیز تذکر دهم.
ملت انقلابی ما بدانند مشروعیت و جواز تصرف مسوولین در همه امور متوقف بر این مجلس و وجود ولی فقیه جامعه الشرایط است.
این مرجع معظم در پایان آوردند: به مردم متدین توصیه می نمایم همچون گذشته، با بصیرت و دقت شرکت نمایند و به کسانی رای دهند که حافظ اسلام و حقوق آنان باشند و به مسوولین سفارش اکید دارم در حفظ آرا و صیانت از آن امانتدار باشند و به انتخاب شوندگان اکیدا تذکر می دهم که در انجام وظایفی که اسلام و قانون اساسی برای آنان مقرر نموده است کوتاهی ننمایند، انشاءالله همگان رضایت حق تعالی را جلب نماییم.