زمان : 17 Mehr 1390 - 11:04
شناسه : 40140
بازدید : 4261
نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان یزد نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان یزد

نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان یزد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی،‌ زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان یزد طنین ‌انداز شد .

مراسم نمادین زنگ انضباط اجتماعی با حضور مديركل آموزش وپرورش ، فرمانده نیروی انتظامی استان ، فرماندار ، شهردار منطقه سه ، اعضای شورای شهر ، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از دانش آموزان در مدرسه دخترانه ام هانی یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش وپرورش استان يزد مديركل آموزش وپرورش دراين مراسم گفت

" مدرسه بهترين مكان براي تمرين انضباط اجتماعي است و دانش آموزان بايد در مدرسه با نظم و انضباط اجتماعي بيشتر آشنا شوند، اصول و قواعد آن را بدانند و تأثيرات آن را بررسي كنند. "

محمد كاظم رحيمي نژاد برضرورت آموزش نظم وانضباط از دوران كودكي تاكيد كرد و پایه و اساس انضباط اجتماعی را فرهنگ مردم حاکم بر جامعه دانست

درادامه فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان ، معلمان و مسئولین آموزش و پرورش استان ، نقش آنان را در حوزه فرهنگ سازی و نهادینه کردن نظم و انضباط اجتماعی موثرخواند .

امان الهی اظهار امیدواری کرد : حضور دانش آموزان به عنوان همراه و همیار مطمئن برای پلیس و با تاثیرگذاری در خانواده‌ های خود از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کنند .

وی تلاش در امر تحصیل ، توجه به توصیه ها و تذکرهای آموزشی مربیان و والدین ، توجه در انتخاب صحیح دوست ، شرکت در مسائل مذهبی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام در نسل نوجوان و جوان ذکر کرد .

سپس دانش آموزان با ماموريت ها ووظايف نيروي انتظامي آشنا شدند

در پایان این مراسم به فرهنگیان فعال در امر برنامه های نیروی انتظامی تقدیر و تجلیل شد .