زمان : 01 Dey 1390 - 22:49
شناسه : 43048
بازدید : 6621
بهرام عبدالحسینی به عنوان مدیركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد منصوب شد بهرام عبدالحسینی به عنوان مدیركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد منصوب شد

یزدفردا "سرویس گزارش "محمدحسین تقوایی : یک هفته بعد از از انتصاب محمود عالیشوندی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، طی حكمی بهرام عبدالحسینی به عنوان مدیركل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد جانشین وی شد، عبدالحسینی  پیش از این در سمت قائم مقام صدا وسیما استان یزد و  البرز مشغول به کار بوده است.

به گزارش یزدفردا، سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی طی حكمی بهرام عبدالحسيني را به سمت مدیركل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد   اتنصاب نمود که در بخشی از این حکم آورده است: امیدوارم با تعامل با اهل فرهنگ و همكاری با مقامات استانی و استفاده از تجربیات و توان كارشناسان آن اداره كل در انجام وظایف و برنامه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات موفق و مؤید باشد.

درهمین حال، پنج شنبه اول دیماه 1390 ، طي مراسمي در تالار فرهنگ یزد  و با حضور مسعودپور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارشاد و جمعي از اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر،از زحمات محمود عاليشوندي تقدير و بهرام عبدالحسيني به عنوان مدير كل ارشاد يزد معرفي شد.

 بهرام عبدالحسینی مدیرکل جدید

 محمود عالیشوندی، مدیر کل سابق

بهرام عبدالحسینی مدیرکل جدید

بهرام عبدالحسینی که اکنون بعنوان  جانشین محمود عالیشوندی معرفی گردیده است، از اردیبهشت ماه سال جاری پس از ترک یزد، به عنوان قائم مقام صدا و سیمای استان البرز مشغول به خدمت بوده است، وی پیش از این سمت، چند سال قائم مقامی صدا و سیمای مركز یزد  برعهده داشته است.

هفته پیش یزدفردا در گزارشی تحلیلی نوشت: بهرام عبدالحسینی در مدت تصدی پست قائم مقامی صدا و سیمای مرکز یزد از کارنامه قابل قبولی در امور برخوردار بوده و شناخت وی از وضعیت استان و همچنین امور فرهنگی یکی از ویژگی های مثبت وی برای احراز این پست می باشد .


محمود عالیشوندی، مدیرکل سابق

محمود عالیشوندی مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در هفته گذشته یزد را به مقصد استان فارس ترک کرده و در روز بیست ودوم آذرماه 1390  به عنوان مدیر کل این اداره در استان فارس منصوب گردید،  وی نزدیک به دو سال در یزد در سمت مدیرکلی به خدمت مشغول بوده است.

محمود عالیشوندی نیز مانند تمام مدیران کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دارای موافقین سرسخت و مخالفین سخت گیر بود، از سویی مخالفان عالیشوندی مدعی هستند که در زمان مدیریت وی به حوزه های خاص به خصوص هنر نمایش و تئاتر توجه بیشتری شده   و به بسیاری از حوزه های فرهنگ و هنر استان کمتر توجه شده است.
اما  برخی از اهالی فرهنگ و هنرمندان از عملکرد این مدیرجوان دفاع کرده و آن را در تاریخ یزد فرهنگ و هنر بینظیر میدانند و معتقدند که اگر کم کاری هم وجود داشته است مربوط به عدم همکاری دیگر ارگانها و نهادهای بوده است.//