زمان : 25 Mehr 1384 - 18:57
شناسه : 456
بازدید : 16772
با مداخله پليس يزد درگيري بين دو قوم " زارچ" و "اشکذر" يزد آرام شد(45نظر) با مداخله پليس يزد درگيري بين دو قوم " زارچ" و "اشکذر" يزد آرام شد(45نظر)

با مداخله پليس يزد درگيري بين دو قوم " زارچ" و "اشکذر" يزد آرام شد
- واحد تامين خبر يزدفردا"ماموران کلانتري 11 اشکذر در اقدامي منحصر به فرد روز گذشته درگيري شديد بين دو قوم بزرگ " زارج" و " اشکذر" يزد را آرام کردند.
به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا"ماموران کلانتري 11 اشکذر شهرستان " صدوق" يزد روز گذشته مطلع شدند ، تعدادي از جوانان اهالي زارچ و اشکذر اين شهرستان با يکديگر درگير شده اند.
براساس اين گزارش، ماموران اين کلانتري سريعاً به محل وقوع درگيري رفته و مشاهده کردند اين دو طايفه در حال درگيري با يکديگر مي باشند.
درتحقيقات اوليه پليس مشخص شد، در ابتدا يکي از اهالي زارچ با خودروي پيکان خود براي خريد اقلامي به يک سوپر مارکت لبنياتي واقع در اشکذر رفته که در اين ميان تعدادي از جوانان اشکذري به سمت خودروي وي حرکت کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

اين گزارش حاکي است، پليس  يزد با تدابير خاص خود با مداخله به موقع از شدت گرفتن اين درگيري جلوگيري کرده و با تحقيقات خود در صدد است عامل اصلي اين درگيري را شناسايي کند.
گفتني است، درگيري اهالي " زارچ" و " اشکذر" از قديم الايام بر سر مسائل مختلف ادامه داشته و بعضي مواقع نيز به صورت پراکنده به صورت جزيي زد و خودرد هايي روي مي دهد.

منبع خبر پايگاه پليس