زمان : 05 Bahman 1385 - 00:49
شناسه : 4724
بازدید : 3502
کتابخانه دارالقرآن ام الحسین کوثر نصرت آباد یزد افتتاح شد (2نظر) کتابخانه دارالقرآن ام الحسین کوثر نصرت آباد یزد افتتاح شد (2نظر)

کتابخانه دارالقرآن ام الحسین کوثر نصرت آباد یزد افتتاح شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از اعضای شورای شهر نصرت آباد یزد، کتابخانه دارالقرآن ام الحسین کوثر نصرت آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،حجت الاسلام والمسلمین احمد عجمین در مراسم افتتاح این کتابخانه تأکید کرد: دارالقرآن ها باید در دولت نهم توسعه یابند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه با تلاشهای خالصانه و صادقانه وظیفه داریم به مردم خدمت نماییم،اظهار داشت: تلاشهای صادقانه خیلی از برکات زندگی را در جامعه رقم می زند.

وی در ادامه با اشاره به ایام محرم گفت: اگر جامعه ما ایمن مانده است و خیلی از آثار تخریب فرهنگ در آن رسوخ نکرده است به خاطر عزاداری هایی امت اسلامی برای امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین عجمین به توطئه های استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: عزاداری برای امام حسین (ع) همچنین باعث شده که توطئه های دشمنان اسلامی همچنین خنثی بماند و جامعه اسلامی ما زنده و پویا به روند رو به جلو خود حرکت نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تأکید کرد: به همت و تلاش جوانان باید عزاداری های ایام محرم زنده تر بماند و داستان کربلا هر سال با شکوه تر برگزار شود.

وی با اشاره به مقام والای حضرت زینب (س) و نقش موثر ایشان گفت: حضرت زینب (س) در کلاس های تدریس خود مردم را به یاد امیر المومنین (ع) می انداخت و در میان مردم جایگاهش والا بود.

وی به نقش موثر زنان در جامعه اسلامی هم اشاره کرد و افزود: زنان در تلاشهای اجتماعی و فرهنگی نقش موثری را می توانند ایفاء نمایند.

وی با اشاره به پیشتاز بودن زنان در جامعه اسلامی گفت: مبدأ انقلاب اسلامی که 15 خرداد 42 بود با حرکت زنان شهر قم آغاز شد.

حجت الاسلام عجمین تصریح کرد: اگر پشتوانه و نقش موثر زنان در دفاع مقدس نبود ایران اسلامی هیچوقت پیروز نمی شد.

یزدفردا