زمان : 25 Ordibehesht 1391 - 02:47
شناسه : 51075
بازدید : 5476
انتصاب ملازینلی؛  گشایش میدانی برای اهل هنر انتصاب ملازینلی؛ گشایش میدانی برای اهل هنر محمد امامی

یزدفردا:محمد امامی"معرفی دوست ، برادر و همكار صدیقم جناب آقای عباس ملازینلی به عنوان مشاور هنرهای نمایشی ارشاد را به فال نیک گرفته به مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تبریک می گویم.
دوست عزیز آقای ملازینلی  بیش از ۲۳سال فعالیت در عرصه هنرهای نمایشی، تلویزیون ، سینمایی استان و نویسندگی ، كارگردانی و بازیگری بیش از ۷۰ نمایش صحنه ای، فیلم های كوتاه و بلند و سینمایی را برعهده داشته است.
وی بیش از ۱۵ سال ریاست انجمن نمایش استان برعهده داشته كه نقش بارزی را در رشد و گسترش این هنر فاخر و انسان ساز  در سطح استان یزد ایفا نموده است.
معرفی دوست و برادر ارجمند جناب آقای عباس ملازینلی كه از چهره های خدوم و فكور و صادق در عرصه های فرهنگ و هنر و خدمتگزاری به عبادالله است به عنوان مشاور هنرهای نمایش، موجب سرور ما و افتخار جامعه مخابراتی گردید. این حسن انتخاب را به ایشان و عموم هنرمندان استان یزد و همچنین به همكاران مخابراتی به ویژه همكاران سختكوش روابط عمومی مخابرات استان یزد تبریك می گویم. شاد و تندرست و سرفراز باشند.
امید است این اقدام شایسته، پایانی باشد بر ناپختگی و خامی برخی افراد و جریان‌های  انحصارطلب که هنرمندان را مانعی برای ادامه ی حیات خویش می دانند، و آغازی باشد برای صدرنشینی اهل هنر که نقش آنان کمتر از یک لیدر نیست. آغازی برای به رسمیت شناختن  صدرنشینی و مقام هنرمندان و ایجاد فرصت برای بهره‌مندی از فکر و اندیشه و هنر آنان که جامعه نیز این فرصت را بیابد تا با روبرو شدن با خودش بهبود اجتماعی را رقم بزند.
امید آن دارم با این انتصاب و با تلاش وافر دوست بزرگوارمان آقای عباس ملازینلی، میدان جدیدی برای صدرنشینی اهل هنر فراهم گردد و این چشمه‌ی زاینده و دولت پاینده که بتواند با فضاسازی و اصلاح ذهنیت‌های نادرست، و شستشوی ذهن‌ها و چشم‌ها، بر عوام‌زدگی و مهجوری هنرهای نمایشی فائق آمده و هنرمندان واقعی را از کنج عزلت و گمنامی بر صدرنشاند و قدر دهد.