زمان : 29 Bahman 1385 - 22:00
شناسه : 5149
بازدید : 3546
نشست علمي در زمينه حل معضل موتورسواران متخلف دريزدبرگزار شد نشست علمي در زمينه حل معضل موتورسواران متخلف دريزدبرگزار شد
نشست علمي در زمينه حل معضل موتورسواران متخلف دريزدبرگزار شد 
یزدفردا  - نشست علمي معضلات موتورسوراي ديروز، با حضور فرمانده انتظامي استان يزد، برگزار شد.

به گزارش واحد تامین خبر یزدفردا ، سرهنگ "صباغ" معاون اجتماعي و ارشاد انتظامي استان يزد در گفت و گو با خبرنگار پلیس اظهارداشت : معضل موتورسوراي يکي از معضلات عمده استان يزد خصوصاً شهر يزد مي باشد.


وي افزود:"پس از انجام يکسري تحقيقات و نظرسنجي در راستاي علل و عوامل عدم رعايت قوانين خصوصاً عدم استفاده از کلاه ايمني و ديگر معضلات موجود در امر موتورسواري نشست علمي با حضور اساتيد دانشگاه و نخبگان علمي و تعدادي از اعضاء شوراي فرهنگ عمومي استان با حضور سردار " اکبرشاهي" فرمانده انتظامي استان ، حجت الاسلام والمسلمين "عجمين" مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و دبير شوراي فرهنگ عمومي در دفتر فرمانده انتظامي استان يزد تشکيل شد .


در اين نشست سردار" اکبرشاهي" فرمانده انتظامي استان يزد اظهار داشت : مشکلات ترافيکي و تصادفات از جمله مهمترين آسيب هاي استان مي باشد و مسئولان استان و وشوراي فرهنگ عمومي نيز به اين مهم اشرافيت دارند.


اين موضوع مهم در شورا نيز مطرح گرديد و معلوم شد که کارهاي کارشناسي فراواني روي اين موضوعات صورت گرفته است که نشان از هم زباني و همدلي مسئولان استان جهت حل اين مسئه مهم اجتماعي مي باشد.


فرمانده انتظامي استان يزد افزود : خوشحال هستيم که مي توانيم زحمات شما را به مرحله اجرا درآورده و عملياتي کنيم .
یزدفردا