زمان : 10 Esfand 1385 - 07:28
شناسه : 5297
بازدید : 4542
پيام استانداربه مناسبت شهادت سردار سرتيپ پاسدار سعيد قهاري سعيد پيام استانداربه مناسبت شهادت سردار سرتيپ پاسدار سعيد قهاري سعيد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد : استاندار يزد به مناسبت شهادت سردار سرتيپ پاسدار سعيد قهاري سعيد؛ فرمانده لشكر 3 حمزه سيدالشهداء و فرمانده سابق ارشد استان يزد طی پیامهای جداگانه ای  خطاب به خانواده و ملت شهید پرور استان  عروج خونين اسوه اخلاص و ايثار به خانواده آن عزيز و به همه پاسداران و بسيجيان بزرگوار استان و مردم خوب يزد تبريك و تسليت گفت
متن پيام به اين شرح است:
بسمه تعالي
شهيد نظر مي كند به وجه الله
«امام خميني "ره"»
خانواده بزرگوار سردار رشيد اسلام شهيد سعيد قهاري سعيد
عروج خونين اسوه اخلاص و ايثار مرد صحنه‌هاي خون و قيام و افتخار آفرين عرضه‌هاي دفاع مقدس برادر بزرگوارمان قهاري سعيد بر شما تبريك وتسليت باد.

حضور معنوي اين عاشق پاك باز در طول مدت فرماندهي ارشد دراستان يزد با آن شهامت و تدبر وخلوص و پويايي، خاطره اي فراموش نشدني است كه چون صداي سخن عشق ماندگار است و براي ما كه اينك در فراق او در سوز و گدازيم كلاس درسي بود از همت و شرف.
او از قافله شهيدان بود كه در انتظار لقاء محبوب خويش لحظه شماري مي‌كرد و سرانجام به وصال رسيد ، بر او سلام و درود و رضوان خدا ، و برشما كه بازماندگان عزيز و ارزشمند آن شهيد عالي مقام مي‌باشيد؛ هزاران آفرين و تبريك باد. از خداوند منان براي شما صبري جميل و اجري جزيل آرزمندم و اميدوارم بتوانيم پاسدار حرمت خون شهيدان باشيم.

والسلام علي من اتبع الهدي
ابوالقاسم عاصي

متن پيام ديگر استاندار به دين شرح مي باشد:
بسمه تعالي



«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا »



در قاموس عشق گلواژه‌اي زيباتر از شهيد نيست چرا كه او خالص‌ترين و عاشق‌ترين است . ازمردان پاك‌باز و مخلص روزگار ما سبكبالاني بودند كه به سوي معبود پركشيدند و به خيل شهيدان راه حق پيوستند و گروهي از آن تبار بودند، كه درانتظار وصال محبوب چند صباحي ماندند و خراب آباد خاك را تحمل كردند.

سردار سرتيپ پاسدار سعيد قهاري سعيد؛ فرمانده لشكر 3 حمزه سيدالشهداء و فرمانده سابق ارشد استان يزد كه در سال پيش در چنين حال وهوايي، دبيري كنگره بزرگداشت سومين شهيد محراب، سرداران و 4000 شهيد استان يزد را به عهده داشت از قبيله «ومنهم من ينتظر» بود و با نواي ارجعي دوست به لقاء يار شتافت.

سردار رشيد و دلاور اسلام شهيد بزرگوار، قهاري سعيد در طول مدت مسئوليت فرماندهي ارشد استان يزد لحظه‌اي قرار نداشت و پيوسته به ياد شهيدان مترنم بود. همتي بلند داشت و بي‌باك بود، صادق بود و صميمي ، طراوت داشت و سرانجام به آرزوي ديرين خود دست يافت.

اينحانب به خانواده آن عزيز و به همه پاسداران و بسيجيان بزرگوار استان و مردم خوب يزد تبريك و تسليت عرض مي‌كنم و علو درجات آن شهيد عاليقدر را از خداوند منان مسئلت دارم.

به همين مناسبت مجلس بزرگداشتي در مسجد روضه محمديه از ساعت 8 الي 5/9 صبح شنبه مورخ 12/12/85 برقرار است و انتظار مي‌رود دوستان و ياران و مديران و كارگزاران و پرسنل خدوم دولت كه لواي پاسداري ارزشهاي انقلاب و شهيدان را بردوش دارند در آن مراسم معنوي شركت فرمائيد.

خداوند ما را در پناه امام زمان (عج) و در سايه مقام معظم رهبري در خدمت خالصانه به اسلام كه ماندگارترين اعمال است موفق بدارد.

ابوالقاسم عاصي