زمان : 03 Tir 1391 - 20:19
شناسه : 53143
بازدید : 11526
ایجاد سایبانی برای پارکینگ در خیابان جنب ساختمان جدید دادگستری دادگستری یزد «قانون» و حقوق شهروندان! ایجاد سایبانی برای پارکینگ در خیابان جنب ساختمان جدید دادگستری محمد رضا شوق الشعراء

محمد رضا شوق الشعراء
دادگستری یزد، پس از مسدود کردن کوچه دادگستری در مرکز شهر و خیابان فرخی، و بستن راه عبور و مرور ساکنین محل، اینک دوباره در اقدامی جالب و سوال برانگیز، بدون در نظر گرفتن قوانین شهری و حقوق شهزوندان، در خیابان خاکی جنب ساختمان جدید دادگستری در بلوار مدرس، نسبت به ایجاد پارکینگ و سایبان اقدام کرده است، تا مشکل جای پارک اتومبیل کارمندان دادگستری را به گونه ای فراقانونی حل نماید، و اما اگر مردم و دیگر سازمانها و نهادها و ادارات نیز بخواهند به دادگستری یزد تاسی نمایند، دیگر از کوچه ها و خیابانهای شهر چی باقی می ماند!؟

آیا کوچه و خیابان و پیاده رو جنب دادگستری نیز جزو مایملک و محدوده دادگستری می باشد!؟

حساب کنید اگر فرمانداری شهرستان یزد هم بخواهد در پیروی از دادگستری، در خیابان فرمانداری پارکینگ و سایبان احداث نماید و یا اینکه سپاه پاسداران بخواهد عمل دادگستری را در خیابان جنب سپاه انجام دهد، شهر یزد، چه شهری خواهد شد!
تبصره اول: دادگستری یزد با مجوز شهرداری و شورای شهر نسبت به ایجاد سایبان فلزی و پارکینگ در کوچه جنب دادگستری اقدام کرده است!؟
تبصره دوم: اگر بله ،شهرداری یزد به استناد کدام قانون به دادگستری یزد اجازه داده است تا در خیابان و کوچه جنب دادگستری پارکینگ اختصاصی ایجاد نماید!؟
تبصره سوم: در شهری که.....، مدیریت شهری نیز بعهده دادگستری می باشد!؟