زمان : 13 Tir 1391 - 11:13
شناسه : 53646
بازدید : 5297
ولی فقیه مانند پلیس راهنمایی است؛ دولت به هشدارها توجه نکند در محترمانه ترین حالت خانه نشین می شود ولی فقیه مانند پلیس راهنمایی است؛ دولت به هشدارها توجه نکند در محترمانه ترین حالت خانه نشین می شود

روزنامه رسالت در سر مقاله امروز خود با نام "رئیس جمهور آینده و مطالبات بر زمین مانده مردم و رهبری"، به انتقاد از دولت دهم و ویژگی های مورد انتظار یازدهمین رئیس قوه مجریه پرداخته است. در بخشی از این سرمقاله آمده است:

- دولت نهم و دهم راه را از آنجا اشتباه آمدند به جاي آنکه اسلام را از اسلام شناس واقعي اخذ کنند به نسخه هاي بي سر و ته يک مشت غير متخصص در اسلام شناسي رجوع کردند. براي اصولگرايان اولين و اساسي ترين اصل، اسلام عزيز است. اسلام ناب را بايد از رهبري معظم و مراجع معزز فرا گرفت. احمدي نژاد در يکي دو سال گذشته از رهبري و مراجع فاصله گرفته است.

 

- اصولگرايي بازتوليد تفکر و خط امام خميني(ره) و انديشه هاي مقام معظم رهبري است. اصولگرايي به دنبال بسط يد ولايت در اداره کشور است. اما احمدي نژاد از افکار امام و رهبري زاويه گرفت. مشهور بود که نطقهاي احمدي نژاد در دولت نهم علاوه بر محتوا حتي در واژه ها نيز بازتوليد گفتمان و تکرار سخنان امام و رهبري بود. اما حرف هاي جديد وي درباره عشق و انسان که از نيويورک گرفته تا چالان چولان لرستان آنها را تکرار مي کند در کيسه کدام عطار پيدا مي شود؟

- ولايت فقيه در ساختار سياست و حکومت ايران مانند پليس راهنمايي است که اگر دولت ها به هشدار ها و علائم آن توجه نکنند محترمانه ترين وضع ممکن براي آنها خانه نشيني است. احمدي نژاد در مسير حرکتي خود به اين علائم توجه نکرد و به يک باره متوجه شد که از مسير اصلي منحرف و به بيراهه رفته است. بيراهه اي که در آن دزدان و گردنه گيران تمام سرمايه اي که در جيب داشت به سرقت بردند و وي را در وادي حيرت رها کردند... .