زمان : 14 Tir 1391 - 00:59
شناسه : 53723
بازدید : 8846
افتتاح ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهاباد افتتاح ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهاباد

 همزمان ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهاباد با حضور مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملاحسینی امام جمعه بهاباد در مراسم افتتاحیه این ستاد اظهار امیدواری کرد تا با کمک و همیاری همه مسوولین و مردم ولایی بهاباد، بتوانیم نقش موثری در بازسازی عتبات عالیات ایفا کنیم و از این طریق عشق و علاقه خود را به ائمه معصومین افزایش دهیم.

وی افزود: گرچه مردم بهاباد به لحاظ بنیه مالی و اقتصادی قابل مقایسه با دیگر شهرستان های دیگر نیستند ولی هرگاه موضوع ائمه اطهار(ع) و كمكهای خیرخواهانه در میان بوده است در همه عرصه ها و مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی پیشتاز و سرآمد بوده اند و برای كمك به ساخت عتبات عالیات نیز از هیچ كمكی دریغ نخواهند كرد.

در ادامه "محمدرضا هدائی" فرماندار بهاباد، بر فراهم كردن شرایط مناسب برای جمع آوری كمكها و نذورات مردمی و مشاركت جدی خیرین و مردم در این راستا تاكید كرد.

وی همچنین خواستار اختصاص پروژه خاص به این شهرستان شد و افزود: اختصاص یك پروژه خاص برای مردم این شهرستان موجب ساماندهی و انسجام بیشتر در زمینه كمكها و نذورات آنها و ترغیب و تشویق بیشتر مردم جهت این امر خیرخواهانه و خداپسندانه خواهد شد.

"سیدعلی طباطبایی" رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بافق در این مراسم گفت: اگر چه تاکنون شهرستان بهاباد ستاد بازسازی عتبات عالیات نداشته است ولی مردم این شهرستان دوشادوش دیگران، كمكها، نذورات و مساعدتهای زیادی را در ابعاد مختلف برای بازسازی عتبات عالیات انجام داده اند.

" جعفری" مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد سابقه تشكیل ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور را هشت سال پیش و پس از اعدام صدام ملعون، اعلام كرد و افزود: طی این مدت اقدامات و پروژه های بزرگی از سوی این ستاد در صحن و ضریح ائمه اطهار(ع) در سامرا ، نجف، كاظمین و كربلا انجام شده است.

وی همچنین استان یزد را یکی از استانهای پیشرو در بازسازی عتبات عالیات دانست و گفت: با توجه به ولایتمداری مردم استان و ارادت خاص آنها به اهل بیت(ع)، مشارکت مردم استان یزد در بازسازی عتبات قابل تحسین است.