زمان : 21 Tir 1391 - 10:54
شناسه : 54133
بازدید : 6522
دوستی اینترنتی، هتک حیثیت نوجوان 14 ساله را رقم زد! دوستی اینترنتی، هتک حیثیت نوجوان 14 ساله را رقم زد!

 رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: پیرو رصد فضای سایبر توسط کارشناسان پلیس فتا در خصوص شناسایی سایت‌های متخلف،چندی پیش وب سایتی که با هدف تسهیل در ارتباطات نامشروع دختران و پسران فعالیت می‌نمود شناسایی و در احضار مظنونین،پسر نوجوانی که از طریق درج شماره همراه خود در این وبلاگ حضور داشت، نیز به پلیس احضار گردید.
وی اعلام داشت: بعد از عضویت در این سایت با فردی آشنا شده و به اجبار به خواسته‌های وی تن داده است. با دعوت از پدر نامبرده وی در اداره پلیس حاضر و بعد از اظهارات پسرش، وی مدعی شکایت از گرداننده اصلی وب سایتشد. که نهایتاً بعد از شناسایی متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف نمود.
رئیس پلیس فتا استان در ادامه به خانواده‌ها هشدار داد: می بایست با نظارت دقیق به رفتار فرزندان خود، راه‌های ارتکاب و اغفال آنها از طریق افراد ناشناس گرفته شود و با تقویت ارتباطات فی ما بین ، از به خطر افتادن فرزندان خود جلوگیری و به استفاده فرزندان از سیستم‌های رایانه‌ای نظارت نمایید و نیز نوجوانان و جوانان از اعتماد به دوستی‌های اینترنتی پرهیز نموده و در صورت بروز موارد مشابه سریعاً موضوع را با والدین خود در میان گذارند.