زمان : 13 Shahrivar 1391 - 09:47
شناسه : 56688
بازدید : 2428
"تعداد 419 نفر از دانش آموزان تحت حمایت رتبه های برتر کنکور سراسری را کسب کردند" معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور : "تعداد 419 نفر از دانش آموزان تحت حمایت رتبه های برتر کنکور سراسری را کسب کردند" معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت : در سال گذشته تعداد 419 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد رتبه های یک رقمی ، دو رقمی و سه رقمی در کنکور سراسری را کسب نمودند .

" اکبر میرشکار" با بیان این خبر در جمع جوانان پیرو ولایت استان یزد اذعان داشت: جوانان عضو کانون پیرو ولایت می توانند نقش یک محقق را در جامعه داشته باشند و در جهت بالا بردن معلومات خود تلاش نمایند .

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام خصوصاً وهابیت در صدد ایجاد شبهات دینی برای خارج نمودن جوانان از مسیر دین و ولایت هستند اظهار داشت : جوانان پیرو ولایت باید به فرامین و هدایت های مقام معظم رهبری در تمام زمینه ها گوش فرا دهند  و  بر اساس آن مسیر زندگی خود را تنظیم کنند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود : کانونهای جوانان پیرو ولایت در عمر 10 ساله خود به جایگاهی رسیده است که توانسته با آموزشهایی که در این سالها ارائه شده است جوانان عزیزی را به عنوان فردی موثر در جایگاههای مختلف علمی و اجتماعی نظام به مردم کشورمان معرفی نماید .

"میرشکار" خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از این عزیزان که روزی عضو کانونهای جوانان پیرو ولایت بوده اند به عنوان فرماندار ، بخشدار ، مدیر کل ، استاد و رئیس دانشگاه و حتی نماینده مجلس شورای اسلامی مشغول به خدمت گذاری هستند  و  هم اکنون در دور جدید فعالیت مجلس شورای اسلامی نیز تعداد2نفراز این عزیزان حضور دارند .

ایشان با بیان اینکه تعداد 21 هزار نفر از جوانان تحت حمایت عضو کانونهای پیرو ولایت در کشور هستند اظهار داشت:  شما جوانان باید در مسیر زندگی، هدفمند حرکت کنید و درجات علمی را پشت سر بگذارد و فرد موثری در جامعه قرار بگیرید.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور همچنین از پایبندی به اخلاق اسلامی ، انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، احترام به پدر و مادر و دقت در انتخاب دوست خوب از دیگر موارد مهم در کسب قله های علم و معرفت یاد کرد