زمان : 13 Shahrivar 1391 - 09:48
شناسه : 56689
بازدید : 2607
"تعداد 500 نفراز جوانان تحت حمایت عضو کانونهای پیرو ولایت در استان هستند" مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد : "تعداد 500 نفراز جوانان تحت حمایت عضو کانونهای پیرو ولایت در استان هستند" مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: در حال حاضر تعداد 500 نفر از جوانان تحت حمایت این نهاد عضو کانونهای جوانان پیرو ولایت هستند .

 "محمد اکبری" ضمن بیان این مطلب در همایش علمی ، پژوهشی جوانان پیرو ولایت استان افزود: یکی از فعالیتهای اثربخش و گرانبها در حوزه فرهنگی کمیته امداد شکل گیری کانونهای جوانان پیرو ولایت بود که آثار و برکات بسیاری در برداشت.

وی بیان داشت: با شکل گیری این کانونها، بستر خوبی در فعالیتهای فرهنگی صورت گرفت و ما امروز شاهد پویایی و نشاط در کانونها هستیم .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد  با اشاره به موفقیت های استان در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی در سطح کشور و کسب رتبه برتر کنکور سراسری در طی 18 سال متوالی اظهار داشت: امسال شاهد قبولی صد درصدی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در کنکور سراسری بودیم و این افتخاری بزرگ برای استان یزد بود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جامع نظام آموزش خانواده در کمیته امداد بسیار ارزشمند است اذعان داشت: با هدف گذاریهایی که در برنامه های فرهنگی این نهاد صورت گرفته است باید هر روز شاهد کسب افتخارات بیشتری از سوی جوانان تحت حمایت باشیم .

اکبری در ادامه به اهداف برگزاری همایش علمی پژوهشی جوانان عضور کانونهای پیرو ولایت اشاره نمود و گفت: تقویت مودت بین دانش آموزان و ولایت، هم سویی اهداف، سیره و اندیشه دانش آموزان با اهداف و سیره انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد رقابت پویا و سالم بین دانش آموزان از جمله اهداف مهم برگزاری این همایش بود.

گفتنی است در این همایش علمی و پژوهشی تعداد 58 نفر از جوانان پیرو ولایت استان مقالات خود را به دبیر خانه همایش ارائه نمودند و در نهایت هیئت داوران تعداد 10 نفر از این عزیزان را به عنوان نفرات برتر معرفی و هدایایی به آنان اهداء کرد./.