زمان : 31 Shahrivar 1391 - 22:55
شناسه : 57571
بازدید : 72159
قهرمان دو ومیدانی یزدی  مدال طلای خود را به شهدای امدادگراهداء کرد(43 نظر) حرکتی زیبا از سوی عباس باغی دارنده مدال طلای مسابقات دو و میدانی دانش آموزان ایران قهرمان دو ومیدانی یزدی مدال طلای خود را به شهدای امدادگراهداء کرد(43 نظر)

یزدفردا :عباس باغی مدال طلای مسابقات دو و میدانی دانش آموزان ایران خود را شهدای امدادگر استان تقدیم نمود.

دانش آموز مهریزی عباس باغی مدال طلای ماده پرش سه گام مسابقات دو و میدانی دانش آموزان مقطع متوسطه ایران را به گردن آویخت. عباس باغی مدال طلای مسابقات دو و میدانی دانش آموزان ایران خود را شهدای امدادگر استان تقدیم نمود. .
عباس باغی به مدت 6 سال است در این رشته ورزشی کار می کند و در این مدت توانسته است 3 مدال طلای مسابقات نونهالان کشور و نیز نقره نوجوانان و برنز نوجوانان و سال گذشته مدال برنز پرش سه گام مدارس کشور را کسب کند.
وی  امسال  با تمرینات منظم توانسته  به لطف الهی مقام اول پرش سه گام را به دست آورد ولی هیچ گاه از پرش خود و رکورد خود راضی نیست. وی که در تمرینات خود رکورد 13 متر 93 سانتی متر را به ثبت رسانده در این مسابقات با رکورد 13 متر 46 سانتی متر قهرمان مسابقات شد.
باغی که از اعضای جوانان  جمعیت هلال احمر استان یزد در شعبه مهریز می باشد مدال طلای ماده پرش سه گام مسابقات دو و میدانی مقطع متوسطه خود را به شهدای دانش آموز و شهدای امداگر استان یزد تقدیم نمود.
باغی از زحمات مریی کاربلد و دلسوز خود محمد حسین زارع بیدکی قدردانی کرد و مدال های خود را مدیون تلاش های ارزشمند وی دانست. وی چشم به درخشش در مسابقات بین المللی دارد و با توجه به سن کم خود و تمرینات مستمر این مهم قابل دستیابی است.