زمان : 17 Mehr 1391 - 12:26
شناسه : 58431
بازدید : 2145
" پایه و اساس شکل گیری کمیته امداد امام خمینی(ره) بر اساس عدالت گستری و رفع فقر در جامعه است " نماینده مردم بافق ، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی: " پایه و اساس شکل گیری کمیته امداد امام خمینی(ره) بر اساس عدالت گستری و رفع فقر در جامعه است " نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان فعالیت کند.

 "حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده" در جمع امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاتم با بیان این مطلب از خدمات این نهاد در رسیدگی به امور محرومین و رفع نیاز نیازمندان قدردانی کرد.

وی افزود: پایه و اساس شکل گیری کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس عدالت گستری و رفع فقر در جامعه بود که خوشبختانه در این مدت این نهاد مقدس گام های مؤثری در این راستا برداشته است.

در این نشست مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاتم از جمله، نبود امکانات درمانی، مشکل بانک ها در پرداخت تسهیلات و همچنین ایجاد اشتغال جوانان نیازمند مطرح شد که نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی برای رفع آنها قول مساعد داد./.