زمان : 17 Mehr 1391 - 13:58
شناسه : 58446
بازدید : 7776
بزرگداشت روز جهانی کودک، موجب ارتقاء دید بزرگسالان نسبت به کودکان می شود.(گزارش تصویری) رییس اداره بهزیستی شهرستان طبس: بزرگداشت روز جهانی کودک، موجب ارتقاء دید بزرگسالان نسبت به کودکان می شود.(گزارش تصویری) دکتر گازرانی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی کودک در شهرهای مختلف کشور، خاطرنشان کرد: این تجمع ضمن برجای گذاشتن یک خاطره خوب اجتماعی در کودک، باعث نهادینه شدن جایگاه وی در اجتماع و ارتقاء دید بزرگسالان نسبت به کودکان می شود.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: رییس اداره بهزیستی شهرستان طبس در حاشیه برگزاری راهپیمایی کودکان طبسی در روز جهانی کودک، گفت: باید با بازبینی شرایطی که منجر به سلب حقوق انسانی کودکان می‌شود، در جهت تحقق جهانی شایسته کودکان قدم برداشت، جهانی که در آن مصالح کودکان مقدم بر هر مصلحت دیگری است و جهانی که در آن آینده کودکان تامین و تضمین باشد.

"دکتر وحیدرضا گازرانی" افزود: هنوز در اقصی نقاط جهان کار و استثمار، خشونت جسمی و روانی، عدم دسترسی به تفریح، آموزش و بهداشت، زندگی کودکان را تباه می‌کند و آنان و جامعه انسانی را از داشتن آینده‌ای درخشان محروم می‌سازد.

وی با تاکید بر وضعیت مطلوب کودکان ایرانی، تصریح کرد: در حال حاضر 7 مهد کودک خصوصی و 20 روستامهد به 1000 کودک طبسی خدمات ارائه می دهند و 93 مربی آموزش دیده در دوره های سازمان بهزیستی در این مهدهای کودک مشغول به کارند.

دکتر گازرانی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی کودک در شهرهای مختلف کشور، خاطرنشان کرد: این تجمع ضمن برجای گذاشتن یک خاطره خوب اجتماعی در کودک، باعث نهادینه شدن جایگاه وی در اجتماع و ارتقاء دید بزرگسالان نسبت به کودکان می شود.

 گفتنی است: در این همایش توهین به ساحت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) توسط کودکان محکوم شد.