زمان : 18 Mehr 1391 - 18:04
شناسه : 58502
بازدید : 7865
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس از اداره پست شهرستان تقدیر کرد. به مناسبت روز جهانی پست: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس از اداره پست شهرستان تقدیر کرد. به مناسبت روز جهانی پست ودر راستای کار فرهنگی، رئیس ارشاد طبس به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره، باحضور در اداره پست، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان آن اداره با اهداء بسته های فرهنگی از زحمات آنان تقدیر نمود.

طبس- سرپرستی یزدفردا: به مناسبت روز جهانی پست ودر راستای کار فرهنگی، رئیس ارشاد طبس به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره، باحضور در اداره پست، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان آن اداره با اهداء بسته های فرهنگی از زحمات آنان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، در این دیدار "محمدحسن بلوچ" رئیس اداره پست از رویکرد و نگاه فرهنگی اداره ارشاد طبس تشکر کرد و این حرکت زیبا را باعث تقویت روحیه کار و نهادینه کردن فرهنگ شکرگزاری از نعمات و خدمات انقلاب دانست.

رئیس اداره پست طبس در ادامه این دیدار به بیان شیوه های جدید و نوین پستی پرداخت و آن را با شیوه های رایج در گذشته مقایسه کرد.

"سید عبدالرحیم رحیمی" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس با گرامیداشت هقته پست، گفت: پست با وجود تکنولوزی های جدید همچنان سرآمد و به روز به کار خود ادامه می دهد و کارایی و پویایی خود را حفظ کرده است.

این شاعر محلی ابیاتی را در باب نامه و نامه رسان سرود و تقدیم پرسنل اداره پست طبس کرد.