زمان : 24 Mehr 1391 - 09:18
شناسه : 58771
بازدید : 24666
دیدار مدیر عامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان یزد با آیت الله ناصری در دفتر امام جمعه یزد انجام شد؛ دیدار مدیر عامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان یزد با آیت الله ناصری مدیر عامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان یزد با آیت الله ناصری امام جمعه یزد دیدار نمودند.

مدیر عامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان یزد با آیت الله ناصری امام جمعه یزد دیدار نمودند.

در این دیدار آیت الله ناصری هلال احمر را یکی از نهاد های مهم جامعه دانست که ضرورت وجودی این نهاد مردمی برای همه محرز می باشد. ایشان از آمادگی همیشگی پرسنل و اعضا هلال احمر در مواقع حساس و بحرانی و بلایای طبیعی تقدیر نموده و خدمت نمودن در هلال احمر را کار ارزش مند و خداپسندانه ای قلمداد نمودند.

وی یک امدادگر هلال احمر را فردی دلسوز دانست که برای رضای خدا کار می کند و خدمت به هم نوع هایش را عبادت می داند.

امام جمعه یزد دو وظیفه آماده نمودن کارکنان و اعضا برای حوادث احتمالی با آموزش و تمرین مداوم و پیش بینی و پیشگیری حوادث را به عنوان اقدامات اصلی هلال احمر برشمرد. وی برنامه ریزی مناسب برای آموزش همگانی مردم جهت امدادرسانی در حوادث را حیاتی دانست و این امر را یکی ضروریات هلال احمر قلمداد نمود.

آیت الله ناصری  همچنین جوانان عضو هلال احمر را افرادی مومن، شجاع، نترس و با روحیه خدمت گذاری دانستند و توصیه به استفاده بهینه از این نیروی خلاق نمودند. وی همچنین تربیت دینی اعضا جوانان را در کنار دیگر آموزش ها مهم تلقی نمودند.

امام جمعه یزد با ذکر خاطره ای از آخرین لحظات زندگی شهید عباس پارساییان پدر دکتر پارساییان یاد ایشان را گرامی داشتند.

در ابتدای این جلسه دکتر پارساییان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان یزد با ارایه گزارشی فعالیت های انجام شده جمعیت هلال احمر استان یزد  را عنوان نمودند.