زمان : 17 Aban 1391 - 21:35
شناسه : 59993
بازدید : 11208
احمدی‌نژاد: نظم حاکم بر جهان به بن‌بست رسیده است در لابلای اخبار احمدی‌نژاد: نظم حاکم بر جهان به بن‌بست رسیده است محمود احمدی‌نژاد صبح امروز پیش از ترک تهران به مقصد بالی برای حضور در اجلاس دموکراسی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه مهرآباد گفت: اجلاس دموکراسی توسط اندونزی پایه‌گذاری شده و در راستای همفکری، مشورت و ساختن آینده‌ای بهتر است

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند

احمدی‌نژاد: نظم حاکم بر جهان به بن‌بست رسیده است

رییس‌جمهور سفر به اندونزی را در راستای روابط دو جانبه و پیگیری مباحث بین‌الملل عنوان کرد.

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز پیش از ترک تهران به مقصد بالی برای حضور در اجلاس دموکراسی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه مهرآباد گفت: اجلاس دموکراسی توسط اندونزی پایه‌گذاری شده و در راستای همفکری، مشورت و ساختن آینده‌ای بهتر است.

 

رییس قوه مجریه تصریح کرد: ایده اولیه این بود که دموکراسی موجود در عالم پاسخگوی نیاز امروز بشریت نیست و با بسیاری از ارزش‌ها و فرهنگ‌ها مغایرت دارد. هر ملت، منطقه و قاره‌ای با توجه به ویژگی‌های فرهنگی خود باید حکومت و رفتار خود را تنظیم کند.

 

احمدی نژاد با بیان اینکه "برای حضور در پنجمین اجلاس دموکراسی بالی از جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آمد"، افزود: طی یک قرن اخیر نظمی که در جهان حاکم شده تقریبا در همه ابعاد به بن‌بست رسیده و همه متفکران بحث نظم جایگزین را مطرح می‌کنند. ملت ایران نیز از همان ابتدا به دنبال نظم جایگزین بوده و حرف‌های زیادی دارد.

 

به گزارش ایسنا،وی در پایان خاطرنشان کرد: در این سفر دیدارهای با سران و مسئولان کشورها خواهیم داشت و دیدگاه خود را مطرح می‌کنیم و این سفر هم در راستای روابط دوجانبه و هم مباحث بین‌الملل است.