زمان : 08 Azar 1391 - 18:04
شناسه : 60741
بازدید : 10066
کلانتری رفت تا دکتر محمد رضا امینی رییس دانشگاه پیام نور استان یزد شود کلانتری رفت تا دکتر محمد رضا امینی رییس دانشگاه پیام نور استان یزد شود با اهدا هدایایی از فعالیتها و خدمات عباس کلانتری در دوران تصدی مسوولیت پیام نور استان یزد قدردانی و محمد رضا امینی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور استان یزد معرفی شد.
یزدفردا :مدیر کل حوزه ریاست سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور ظرفیت های علمی،آموزشی، فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی استان یزد را برشمرد و گفت به برکت این ظرفیتها، استان یزد همواره در تمام زمینه های علمی و اموزشی پیشتاز بوده است.
علی نجاتبخش اصفهانی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان یزد به تحصیل 27 هزار دانشجو در این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد این تعداد دانشجو، که بخش عظیمی از دانشجویان استان یزد را تشکیل می دهند. استان یزد را به قطب مهم علمی کشور تبدیل کرده است.
وی همچنین فعالیتها و خدمات دانشگاه پیام نور استان یزد در سالهای اخیر را بسیار خوب توصیف و بر ادامه این فعالیتها تاکید کرد.
رییس قبلی دانشگاه پیام نور استان یزد هم در این مراسم فعالیتها و عملکرد دانشگاه پیام نور استان یزد در سالهای اخیر را برشمرد و افزود افزایش 5/4 برابری رشته های تحصیلات تکمیلی و تجهیز آزمایشگاهها و کارگاههای آموزشی از جمله برنامه هایی بوده که بخوبی محقق شده است.
عباس کلانتری فعالیتها و طرحهای قرانی و فرهنگی را از دیگر برنامه های محقق شده دانشگاه پیام نور استان یزد در سالهای اخیر عنوان و بر تداوم این فعالیتها تاکید کرد.
رییس جدید دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این مراسم به برنامه های این دانشگاه اشاره و تصریح کرد تکمیل طرحهای نیمه تمام و توسعه تحصیلات تکمیلی از اولویت های دانشگاه پیام نور استان یزد است.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این مراسم به برنامه های این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: تکمیل طرحهای نیمه تمام و توسعه تحصیلات تکمیلی از اولویت های دانشگاه پیام نور استان یزد است.آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد با حضور مدیر کل حوزه ریاست سازمان مرکزی و جمعی از روسای مراکز، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدرضا امینی متولد تفت،دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تربیت مدرس قم، محقق و دارای مقالات علمی متعدد در ژورنالهای علمی پژوهشی،ISI ، همایش های داخلی و خارجی است. وی در حوزه های اجرایی سوابق ارزشمندی همچون (رئیس شورای فرهنگی مرکز یزد سال 88، معاون پیام نور استان به مدت دوسال، دبیر و عضو شورای پژوهشی سال 89، عضو تخصصی شورای تخصصی گروه علوم قران و حدیث دانشکده الهیات سازمان مرکزی به مدت 2 سال، معاون انشایی و سرپرست آموزشی سال 88 و ...) در کارنامه مدیریتی خود دارد.
درپایان این مراسم با اهدا هدایایی از فعالیتها و خدمات عباس کلانتری در دوران تصدی مسوولیت پیام نور استان یزد قدردانی و محمد رضا امینی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور استان یزد معرفی شد.