زمان : 02 Esfand 1391 - 23:58
شناسه : 65748
بازدید : 5583
حضور اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد در نمایشگاه بزرگ کتاب استان حضور اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد در نمایشگاه بزرگ کتاب استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، روح‌اله محی‌الدینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این غرفه خدمات مختلف کتابخانه های عمومی نظیر سامانه ملی کتاب من و سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
وی همچنین ادامه داد: یکی از سازه‌های "ایستگاه‌ مطالعه" نهاد کتابخانه‌های عمومی در معرض دید عموم قرار گرفته است و مراجعان از نزدیک با کارکرد این ایستگاه‌ها آشنا می‌شوند.
محی‌الدینی گفت: با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی، خدمات مشاوره کتاب نیز به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.
وی افزود: برگزاری مسابقات پیامکی ویژه بازیدکنندگان روزانه غرفه و اهدای جوایز برندگان مسابقه در هر روز، از دیگر فعالیت‌های غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی در نمایشگاه بزرگ کتاب استان است.
محی‌الدینی تصریح کرد: واحد فرهنگی و مطالعه مفید این اداره کل نیز یک دوره مسابقه نقاشی ویژه کودکان و خردسالان طراحی کرده است که در بخش کودک نمایشگاه، با حضور این عزیزان برگزار می‌شود و در پایان نمایشگاه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد ادامه داد: این نمایشگاه از دوم تا هشتم اسفندماه، همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن فجر دانشگاه یزد برای بازدید عموم دایر است.
گفتنی است، پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد صبح چهارشنبه 2 اسفند با حضور علی اسماعیلی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، محمدرضا فلاح‌زاده استاندار یزد، جمعی از مسئولان استانی و اصحاب جراید و خبرگزاری‌ها آغاز به کار کرد.