زمان : 12 Esfand 1391 - 16:55
شناسه : 66234
بازدید : 3375
مهلت ارسال آثاربه اولین جشنواره استانی کار و تلاش تمدید شد رئیس انجمن شعر وادب شهرستان خاتم خبرداد مهلت ارسال آثاربه اولین جشنواره استانی کار و تلاش تمدید شد رئیس انجمن شعر وادب خاتم از تمدید مهلت ارسال آثار شاعران استان یزد به دبیرخانه اولین جشنواره کار وتلاش تا 15فروردین سال 92خبرداد

“اکبررنجبر رئیس انجمن شعر وادب خاتم “ درگفت وگو با مهین رستگار خبرنگاریزد فردا درخاتم  ، دلایل تغییر زمان برگزاری جشنواره را بنا به درخواست جمع کثیری از شاعران استان برای فرصت بیشتر جهت ارسال آثار و همچنین استفاده از طبیعت بکر و زیبای شهرستان خاتم دراوردیبهشت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری فرمانداری و سایر نهادهای شهرستان در اوایل اردیبهشت ماه سال 92در این شهرستان برگزار خواهد شد،خاطر نشان کرد: علاقه مندان به شعر و ادبیات می توانند آثار خود را در زمینه های شعر کلاسیک،نو، محلی وقطعات ادبی تا 15فروردین  ماه سال 1392 از طریق پست و یا ایمیل ershadkhatam@yahoo.com به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خاتم ارسال نمایند.

رنجبربا بیان اینکه این شهرستان در زمینه شعروادب ازجایگاه بالایی برخوردار است افزود : در این راستا شکوفایی استعدادها وحمایت ازشاعران و فعالان عرصه شعر وادب شهرستان امری ضروری است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر موسسه شعر و ادب تمنای خاتم به عنوان یک انجمن ادبی فعال در زمینه ساماندهی و ارتقاء فرهنگ شعر و ادب شهرستان در حال فعالیت است.

وی ادامه داد:برگزاری نکوداشت و تجلیل از شاعر مکتبی و صاحب دیوان در یتیم استاد سید محمد حسینی زاده هراتی از مهم ترین برنامه های اولین جشنواره شعر وادب خاتم است.

وی برگزاری نمایشگاه فرهنگ عشایر،اجرای برنامه های موسیقی محلی و همچنین اجرای بازیهای بومی محلی را از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره عنوان کرد.