زمان : 22 Esfand 1391 - 10:51
شناسه : 66700
بازدید : 5037
چندین سایت فعال در زمینه فروش داروی غیرمجاز شناسایی شدند چندین سایت فعال در زمینه فروش داروی غیرمجاز شناسایی شدند



رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی از دستگیری عاملان فروش داروهای غیرمجاز در اینترنت خبر داد و گفت کاربران در خریدهای اینترنتی بالاخص خرید دارو هوشیارتر باشند.

سرهنگ" قاسملو" رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در راستای کاهش جرایم و تخلفات در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته ،کارشناسان این پلیس سایتی را که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می کرد را شناسایی کردند.
سرهنگ قاسملو ادامه داد: پس از تحقیقات فنی و تخصصی گرداننده سایت مزبور شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی وی دستگیر شد که در بازرسی از محل کار وی تعداد زیادی اقلام و داروهای غیرمجاز کشف و ضبط شد ، وی پس از رویت مستندات موجود علاوه بر اعتراف به جرم خود اقرار کرد با همکاری یکی از دوستانش اقدام به این کار کرده است.
این مقام انتظامی افزود: پس از اعتراف متهم اول ، همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شد، متهم دوم نیز معترف شد از طریق راه اندازی چند سایت و وبلاگ اقدام به تبلیغ و فروش این داروها کرده اند.
رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی در ادامه به خطرات مصرف اینگونه داروها اشاره و هشدار داد : کاربران فضای مجازی بایستی هرگونه اقلام مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های مجاز اینترنتی خریداری کرده و حتماً در خصوص اقلام دارویی با پزشک خود مشورت کنند چرا که علاوه بر ضررهای مالی احتمال آسیب‌های جسمی نیز متصور است.