زمان : 03 Ordibehesht 1392 - 23:02
شناسه : 68085
بازدید : 13894
گزارش تصویری :سفر دکتر حسن روحانی  به یزد (5)- مردم نیاز به آرامش دارند اختصاصی یزدفردا -سفر کانديداهای انتخابات رياست جمهوری به یزد گزارش تصویری :سفر دکتر حسن روحانی به یزد (5)- مردم نیاز به آرامش دارند روحانی، نامزد احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: مردم نیاز به آرامش دارند و باید با ثبات اقتصادی آرامش مردم را فراهم کنیم.

اعظم السادات میرجلیلی == خبرنگار یزدفردا، حجت الاسلام  حسن روحانی دقایقی پیش در جمع اقشار مختلف مردم دارالعباده و دارالعلم یزد در مسجد حظیره، افزود: با تعطیلی یک کارخانه فقط یک واحد تولیدی تعطیل نمی شود بلکه حیات چندین خانواده نیز به خطر می افتد.

وی ادامه داد: باید با حمایت از تولید ملی و برنامه ریزی اصولی و منسجم باعث جلوگیری از گسستن نهاد جامعه از هم شویم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک  مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید روابط بین المللی خود را نیز به گونه ای تنظیم کنیم که براساس عزت و مصلحت نظام باشد اما متاسفانه در سال های اخیر برای اولین بار دشمنان موفق شدند در چارچوب فصل هفت تحریم هایی را علیه کشورمان مصوب کنند.

حجت الاسلام روحانی افزود: شرایط کشور بسیار حساس و ویژه است اما سه مشکل اقتصادی، اجتماعی و بین الملل لاینحل نیست و نباید مایوس باشیم.

وی ادامه داد:  من در جمع مردم غیور و عزیز یزد اعلام می کنم که این مشکلات قابل حل است و اگر عامل آن را پیدا کنیم می توانیم برای آن راه حل اثرگذاری اجرا نماییم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک  مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این مشکلات قطعا دائمی نیست و عمده ترین دلیل آن مربوط به مدیریت است و ملت بزرگ ایران با مدیریت قوی و انسانهای فرهیخته و بزرگان و صاحب نظران هرگز مشکل لاینحل ندارند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: مشکلات اخیر کشور به این دلیل است که کسی به حرف کارشناسان توجهی ندارد و به جای عقل و تدبیر، خرافه حاکم شده است و برای مقابله با مشکلات از راه صحیح وارد نشده ایم و به جای درب از دیوار وارد شدیم وآنوقت وضع مملکت این می شود که هست.

گفتنی است در ابتدای این مراسم دهستانی مسئول ستاد مردمی استان یزد خیر مقدم گفت و این مراسم با حضور حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی، استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت یزد، حجت الاسلام محمدصدوقی نواده سومین شهید محراب و یادگارنماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم  در محل حسینیه مسجد حظیره برگزار شد.

 

 

سایت خبری یزد فردا