زمان : 04 Khordad 1392 - 17:41
شناسه : 70217
بازدید : 5501
دستگیری عامل انتشار تصاوير غير اخلاقي اينترنت در گلستان دستگیری عامل انتشار تصاوير غير اخلاقي اينترنت در گلستان

رییس پلیس فتا گلستان از شناسایی عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در اینترنت خبرداد و گفت : متهم انگیزه خود را از این كار اغفال دختران جوان و كلاهبرداری از آنها عنوان كرده است .
سرهنگ"رجبلی" رئیس پلیس فتا استان گلستان اعلام کرد : در پی رصد و پایش فضای مجازی ، کارشناسان در یکی از شبکه های اجتماعی فردی را كه اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل می كرد شناسایی کرده و موضوع را برای رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند .
سرهنگ رجبلی در تشریح این خبر گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد مدیر صفحه مذكور با ایجاد گروهی در یکی از شبکه های اجتماعی و انتشار تصاویر مبتذل با هدف عضوگیری از بین خانمها و اغفال آنان قصد کلاهبرداری از طعمه های خود را دارد.
رییس پلیس فتا گلستان افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی ، نهایتاً متهم شناسایی و پس از عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد، وی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی پس از بازجویی علمی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را كلاهبرداری و اخاذی از آنها عنوان کرد.
سرهنگ رجبلی در خاتمه به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی كه در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد كه برخورد پلیس با این گونه هنجارشكنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.