زمان : 24 Khordad 1392 - 11:28
شناسه : 71994
بازدید : 9029
"تابش" رای خود را به صندوق انداخت در آغزین دقایق شروع رای گیری؛ "تابش" رای خود را به صندوق انداخت

نماینده مردم اردکان همچون انتخابات گذشته ، در دقایق اولیه شروع رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، با حضور در محله کوشکنو بعنوان پایگاه انقلاب در شهرستان اردکان،آرای خود را به صندوق انداخت.

"محمدرضا تابش" پس از انداختن آرای خود به صندوق ،در جمع خبرنگاران، ابراز امیدواری کرد مردم با مشارکت گسترده در این انتخابات حماسه حضور دیگری را رقم خواهند زد و به وظیفه ملی و تعهد دینی خود عمل کنند.

باسابقه ترین نماینده استان یزد در مجلس شورای اسلامی با تشکر از همه دولتمردان پس از انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم رئیس جمهور منتخب که از پشتوانه بالای آرای مردم برخوردار است بتواند در جهت کاهش مشکلات و رفع تنگناهای کشور در عرصه داخلی و خارجی بکوشد و در  دفاع از ارمانها و ارزشهای انقلاب و حقوق مردم از هیچ کوششی دریغ نکند و خون جدیدی را به بدنه اجرایی کشور تزریق و تغییر و تحولی را در این بخش بوجود آورد..

عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد عنوان نمود: منتخبین مردم در شورای شهر نیز باید وظایف منطقه ای و محلی خود که در قانون اساسی تصریح شده است را به نحو احسنت انجام دهند و به قولها و تعهدات خویش پایبند باشند.