زمان : 13 Tir 1392 - 17:17
شناسه : 73361
بازدید : 5893
برگزاری دومین کارگاه داستان نویسی در کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) ابرکوه ویژه کودکان برگزاری دومین کارگاه داستان نویسی در کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) ابرکوه ویژه کودکان

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه، "عظیمه اکرمی" مسئول کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان با بیان مطلب فوق افزود: دومین کارگاه داستان نویسی در کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) و با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در این کتابخانه برگزار شد.

 وی ادامه داد: شیوه داستان نویسی دراین کلاس اینگونه است که قصه گو قسمت ابتدای داستانی را تعریف میکند و تا آنجایی پیش میرود که داستان به نقطه اوج خود میرسد.در این جا قصه گو داستان را رها کرده و نوشتن بقیه داستان را به بچه ها محول میکند.این روش به کودک و نوجوان این فرصت را میدهد که ضمن نقاشی شخصیتها و تصاویر،داستان را آنگونه که دوست دارد پروبال داده و به پایان برساند.

این نوع داستان نویسی،ضمن افزایش دامنه لغات کودک،تراوشات ذهنی کودک را پرورش میدهد و تخیلات و اندیشه های نهفته او را به مرحله ظهور میرساند.

 اکثریت شرکت کنندگان این کارگاه،کودکان و نوجوانان گروه سنی "ج" و "د" بودند و قرار شد به داستانها و تصاویر برگزیده جوایزی اهدا گردد.