زمان : 13 Tir 1392 - 18:06
شناسه : 73375
بازدید : 3980
هنرنمایی شورای سوم یزد در آخرین روزها هنرنمایی شورای سوم یزد در آخرین روزها محمد رضا شوق الشعراء

 

کدام از اعضای شورای سوم شهر یزد از اتوبوس واحد استفاده می کنند؟
شورای چهارم، با مدیران عامل منتخب شورای سوم چه خواهد کرد!؟

 

اعضای «مرفه» و «توانمند» شورای سوم شهر یزد، که با اتومبیل و راننده شورا، به شورا و شهرداری رفت و آمد کرده و گاه بعضی از کارهای شخصی خود را نیز با همان اتومبیلی که سالیانه شهرداری بابت اجاره آن نزدیک به چهارمیلیون تومان پرداخت می کند انجام می دهند، در ششصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر، زیر هوای خنک کولر گازی نشستند و تصمیم کارستانی گرفته و مهر تائیدی بر افزایش دو برابری نرخ بلیط اتوبوس های سازمانی زده و پنجاه تومان از صد تومان افزایش بلیط اتوبوس های بخش خصوصی کم کرده و مصوب کردند، که مردم بدبخت و محرومی که از اتوبوس واحد استفاده می کنند، بابت هر بلیطی که یکماه پیش صد تومان پرداخت می کردند، دویست تومان بیشتر پرداخت نکرده و در این هوای گرم، دعا بجان اعضای شورای شهر بکنند.
تبصره اول: مهر تائید شورای سوم بر گرانی نرخ اتوبوس واحد
ششصد و چهل و يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد با حضوراعضاي شورا ، شهردار و مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهر داري يزد برگزار گرديد.
حجت الاسلام والمسلمين حميد رضا مطهريان، رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت ايام تيرماه وهمچنين ياد و خاطره شهيد صدوقي و فرزندش، به تماسها و مراجعات بسيارزياد مردمي به شورا جهت افزايش نرخ اتوبوس هاي درون شهري اشاره نمود.
وي با اشاره به مصوبه شورا تصريح كرد: براساس مصوبه شورا كليه خطوط با استفاده از اتوبوس هاي سازماني از 100 به 200 تومان ، كليه خطوط با استفاده از اتوبوس هاي بخش خصوصي از 150 به 250 تومان افزايش يابد ولي در حال حاضر كليه خطوط اتوبوسهاي سازماني و خصوصي 250 تومان از مردم دريافت مي شود.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري يزد توضيحاتي در خصوص موضوع فوق ارائه نمود و با اشاره به ميزان اعتبارات شهرداري و اعتبارات دولتي خاطرنشان ساخت : شهرداري در اين راستاي به سازمان اتوبوسراني تاكنون 115 درصد پرداخت نموده ولي دولت تاكنون يك پنجم اعتبارات خود را به سازمان پرداخت كرده است.
پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد نرخ كليه خطوط اتوبوسهاي بخش خصوصي و سازماني از 250 به 200 تومان كاهش يافت.
تبصره دوم: آیا کسی از اعضای خانواده عزیزان «متخصص» و «کاردان» عضو شورای سوم شهر یزد هست که روزانه از اتوبوس واحد در یزد استفاده کند!؟
تبصره سوم: عضو نهم و رئیس محترم شورای سوم یزد، آخرین باری که بلیت خریده و سوار اتوبوس واحد شده اند کی بوده است!؟
تبصره چهارم: اعضای فهیم شورای سوم شهر یزد فکر می کنند چه کسانی از اتوبوس واحد در یزد استفاده می نمایند!؟
تبصره پنجم: شورای چهارم یزد قادر خواهد بود که در شروع کار مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی را تغییر داده و روح تازه ای در کالبد نیمه جان سازمان اتوبوسرانی یزد بدمد!؟
تبصره ششم: