زمان : 26 Tir 1392 - 15:32
شناسه : 73972
بازدید : 5247
 همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراکز نیکوکاری محله در استان یزد راه اندازی می شود مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراکز نیکوکاری محله در استان یزد راه اندازی می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از راه اندازی مراکز نیکوکاری محله همزمان با سراسر کشور و در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در استان خبر داد.  

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" با اعلام این خبر افزود: هدف اصلی این مراکز، ساماندهی شبکه های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای طرح مسجد محوری اجرایی می شود، اضافه کرد: هر مرکز 6 نفر عضو دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی و پراکندگی خانواده های مددجویان تشکیل می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت های حسنه اسلامی و جذب کمک های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت هایشان و توزیع در همان محل از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری محله است.

به گفته اکبری در مرحله اولیه اجرای این طرح، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 4 شهرستان یزد، ابرکوه، مهریز و تفت مراکز نیکوکاری محله افتتاح خواهد شد.