پروژه برق رساني به مسكن مهر گل نرگس به بهره برداري رسيد
پروژه برق رساني به مسكن مهر گل نرگس با اعتباري بالغ بر 11 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد
به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد ، مدير اموربرق دو به خبرنگار اين دفتر گفت : برقرساني به مجتمع هاي مسكن مهر گل نرگس كه از ابتداي سال 1390 شروع شده بود در آستانه عيد فطر ، به بهره برداري كامل خواهد رسيد.
ناصر درجو افزود: در پروژه برقرساني به مجتمع 2000 واحدي گل نرگس ، 3500 متر شبكه فشارمتوسط زميني، 900 متر شبكه فشارضعيف زميني، 25 دستگاه شالتر، 16 دستگاه پست پدمانتد، 6 دستگاه R.M.Uو 6 دستگاه پست هوايي با اعتباري بالغ بر 11 ميليارد ريال احداث شده است.
وي رعايت مبلمان شهري، افزايش ضريب ايمني و همچنين پايداري شبكه در شرايط باد و بارندگي و امكان مانور پستها در شرايط بحراني از ويژيگي هاي اين پروژه دانست.
مدير امور دو خاطر نشان كرد: براي اجراي اين پروژه ، 4 مناقصه عمومي و 6 استعلام برگزار و 10 پيمانكار مختلف، در امر برق رساني به اين منطقه فعاليت داشته اند.