زمان : 26 Shahrivar 1392 - 01:07
شناسه : 76460
بازدید : 2520
پیام‌های تبریک اعضای شورای اسلامی شهر میبد پیام‌های تبریک اعضای شورای اسلامی شهر میبد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر میبد اعضای این شورا در جلسه اخیر خود در پیام‌های جداگانه‌ای ولادت امام رضا(ع) را تهنیت گفته و افتخارآفرینی سه تن از پزشكان جوان میبدی و همچنین انتصاب جناب آقای سرهنگ غفوری‌پور به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدوق(اشكذر)‌ را تبریك گفتند.

متن كامل این پیام‌ها به شرح ذیل می‌باشد:

"

بسمه تعالی

ولادت هشتمین اختر تابناك آسمان ولایت و امامت حضرت امام رضا(ع)‌ را تبریك عرض می‌نمائیم.

ان‌شاءالله آینده شهر میبد و شورای اسلامی شهر كه شروع آن مصادف با دهه پرخیر و بركت كرامت همراه شده به فضل الهی و با عنایت كریمانه خاندان اهل بیت (ع)‌ و در سایه توجهات امام رئوف (ع) همراه با آبادانی، نشاط و افتخار باشد.

"

"

بسمه تعالی

برادر عزیز و ارجمند سرهنگ پاسدار جناب آقای ابوالفضل غفوری‌پور فیروزآبادی
انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدوق(اشکذر) را تبریک عرض می‌گوئیم و امیدواریم در این جایگاه بتوانید با توکل و توسل به خداوند متعال همچون گذشته تحت اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حفظ و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی توفیق داشته باشید.

"

"

بسمه تعالی

مردم شریف میبد
یکبار دیگر شاهد کسب افتخار توسط نخبگان و جوانان میبدی در عرصه‌های علمی و پژوهشی هستیم. شایسته است در این ایام پر خیر و برکت از افتخار آفرینی آقای دکتر رضا دهستانی در آزمون بورد فوق تخصصی نفرولوژی و خانم  دکتر فاطمه‌السادات آقایی در آزمون بورد فوق تخصصی ریه در کسب رتبه اول  و خانم دکتر ریحانه عزیزی در آزمون بورد فوق تخصصی غدد در کسب رتبه دوم تقدیر نموده و این موفقیت را به امام جمعه محترم، خانواده این عزیزان و همه شهروندان میبدی تبریک بگوئیم.

از ایزد منان تداوم توفیقات این پزشکان جوان و دیگر نخبگان شهر میبد را خواستاریم.

اعضای شورای اسلامی شهر میبد

"