زمان : 13 Mehr 1386 - 01:10
شناسه : 7821
بازدید : 10352
پشت پرده انتخابت مجلس هشتم دريزدفردا منتشر خواهد شد(انتخابات مجلس هشتم39) پشت پرده انتخابت مجلس هشتم دريزدفردا منتشر خواهد شد(انتخابات مجلس هشتم39)

پشت پرده انتخابت مجلس هشتم دريزدفردا منتشر خواهد شد(انتخابات مجلس هشتم39)

يزدفردا :بنا داريم از امروز پشت پرده انتخابات مجلس هشتم را در يزد فردا منتشر و اميد واريم بتوانيم با رعايت كامل بي طرفي نسبت به انعكاس پشت پرده انتخابات اقدام نمائيم .

در اين راستا دست تمام كساني كه در اين راه ما را ياري دهند به گرمي مي فشاريم و آمادگي خود را جهت انعكاس تمامي واكنشهاي افراد و گروه هاي مختلف به مطالب عنوان شده اعلام مي داريم وسعي خواهيم نمود تمامي شنيده ها و مطالب مطرح شده در استان را انعكاس دهيم .

و بعضا  شنيده ها و اخبار در استان يزد توسط افراد مرتبط با آن تكذيب خواهد شد و ما قطعا تكذيبيه ها را نيز به همراه مستندات  منعكس خواهيم نمود و قضاوت را به افكار عمومي خواهيم سپرد وقطعا مردم با شعور استان سره را از ناسره تشخيص خواهند داد .

باشد تا كمكي نمائيم در روشن نمودن افكار عمومي مردم .

لازم به ذكر است كه كساني كه مايل به ارسال اخبار در اين راستا هستند مي توانند در قسمت نظرات كاربران كه در زير تمامي خبر هاي يزدفردا موجود مي باشد خبر هاي خود را منعكس نمايند و يزدفردا اخبار ارسال شده در قسمت نظرات خبر ها و  ايميلهاي  info@yazdfarda.com

 yazdfardayazd@yahoo.com

پس از تائيد توسط منابع خود  منتشر خواهد نمود

منتظر اولين خبر از تحركات حزب اعتماد ملي استان و مهندس كلانتري استاندار اسبق يزد باشيد .

يزدفردا